Inicio > Política Territorial > Local > Cooperación Estado - Entidades locais > Recoñecemento de Firmas de Documentos Expedidos por Entidades locais > Información sobre o procedemento de legalización de firmas en documentos expedidos por entidades locais > Vías para a realización do trámite pola Dirección Xeral de Relacións coas Comunidades Autónomas e Entes Locais
Política Territorial
- Política Territorial
- Política autonómica
- Estatutos de Autonomía
- Réxime xurídico
- Traspasos
- Reais decretos de traspasos
- Normas de funcionamento das Comisións Mixtas de Transferencias
- Información xeral e estatísticas de traspasos: Traspasos aprobados (1978-2023) e Plenos de Comisións Mixtas de Transferencias por Lexislaturas estatais
- Datos básicos sobre traspasos na *XV Lexislatura estatal
- Datos básicos sobre traspasos na *XIV Lexislatura estatal
- Datos básicos sobre traspasos na *XIII Lexislatura estatal
- Datos básicos sobre traspasos na *XII Lexislatura estatal
- Datos básicos sobre traspasos no XI Lexislatura estatal
- Datos básicos sobre traspasos na *X Lexislatura estatal
- Datos básicos sobre traspasos no IX Lexislatura estatal
- Datos básicos sobre traspasos no VIII Lexislatura estatal
Vías para a realización do trámite pola Dirección Xeral de Relacións coas Comunidades Autónomas e Entes Locais
O cidadán pode solicitar a realización do recoñecemento de firmas á Dirección Xeral de Relacións coas Comunidades Autónomas e Entes Locais por correo postal ou presencialmente.
- Se se utiliza o correo postal, deberá remitir nun sobre a seguinte documentación:
- O documento ORIXINAL que se pretende legalizar.
- Un escrito no que se recollerán polo menos os seguintes extremos:
- País no que se pretende que o documento forneza efectos.
- Teléfono de contacto.
- Dirección de correo postal á que haberá de remitirse o documento, unha vez que fose efectuado o recoñecemento de firmas pola Dirección Xeral de Relacións con as Comunidades Autónomas e Entes Locais. Alternativamente, o interesado poderá solicitar que a documentación sexa remitida directamente ao Ministerio de Asuntos Exteriores e Cooperación, para que os servizos correspondentes prosigan coa tramitación da seguinte fase do procedemento de legalización diplomática.
O sobre coa documentación detallada arriba remitirase por correo á seguinte dirección:
Ministerio de a Presidencia e para as Administracións Territoriais
Dirección Xeral de Relacións coas Comunidades Autónomas e Entes Locais
Subdirección Xeral de Administración Local (Servizo de Legalizacións)
C/ Cea Bermúdez Nº 46 - 3ª Planta. 28003 Madrid
- Se o cidadán opta pola realización presencial do trámite deberá solicitar cita previa por vía telemática