*Maica *Larriba reclama ao ADIF que mellore o estado da antiga vía de tren que atravesa Vilaboa

07/10/2022

A subdelegada do Goberno trasladouse hoxe a Vilaboa, xunto ao alcalde da localidade, para coñecer de primeira man a situación deste tramo
Solicitan ao ente público que retire a maleza que recubre o antigo trazado, hoxe en desuso

A subdelegada do Goberno en Pontevedra, *Maica *Larriba, visitou hoxe xunto ao alcalde de Vilaboa, César Poza, o antigo trazado do ferrocarril que atravesa o municipio. O obxectivo da visita era coñecer de primeira man o estado deste tramo, hoxe en desuso.

A subdelegada do Goberno trasladou ao equipo de Goberno municipal que xa se puxo en contacto co Administrador de Infraestruturas Ferroviarias (ADIF) para que adopte as medidas oportunas que permitan mellorar o estado deste tramo de vía. “Na actualidade, a antiga vía atópase chea de maleza o que *pón en risco as vivendas e fincas da súa contorna, polo que solicitamos a ADIF a limpeza preventiva do tramo”, explicou a subdelegada. *Maica *Larriba evidenciou así o seu apoio únaa reclamación da veciñanza da localidade. O alcalde explicou tamén que xa se dirixiu ao ente público para solicitar a mellora do estado da vía.

A actuación de mantemento neste tramo, que vai de Arcade a Pontevedra, pretende evitar posibles riscos sanitarios e #ambiental e contribuír a conservar o trazado existente.