Isabel Rodríguez ofrece la total colaboración de las fuerzas de seguridad al Ayuntamiento de Cervo para el éxito de la fiesta de la Maruxaina

Imaxe da subdelegada na Xunta de Seguridade de Cervo

08/08/2022

A subdelegada e o alcalde presiden a reunión que estuda o operativo da *Maruxaina e analiza o estado da seguridade no municipio de Cervo

Rodríguez informa da boa evolución da seguridade no concello, que ten unha taxa de criminalidade inferior á media e experimenta un descenso da actividade delituosa respecto de anos previos á pandemia

*Cervo pechou 2021 cun descenso do 25% na delincuencia

A subdelegada do Goberno en Lugo, Isabel Rodríguez, ofreceu ao alcalde de Cervo, Alfonso Villares, todo o apoio necesario das forzas de seguridade para garantir o éxito da festa da *Maruxaina e que as veciñas e veciños de San Cibrao, así como todos os visitantes, poidan gozar con liberdade e seguridade do evento. Isabel Rodríguez destacou a colaboración do persoal dos corpos de seguridade co Concello durante a Xunta Local de Seguridade celebrada esta mañá, que presidiron a subdelegada e o alcalde, Alfonso Villares. Na reunión participaron, tamén, mandos da Garda Civil e o Subsector de Tráfico da Garda Civil, a Policía Local e a Policía Autonómica que analizaron o dispositivo previsto para a festa tendo en conta os horarios e lugares nos que se espera maior afluencia de público.

SEGURIDADE CIDADÁ

A Xunta Local de Seguridade analizou, ademais, a evolución da seguridade cidadá no concello de Cervo, ademais de facer balance dos plans operativos da Secretaría de Estado de Seguridade no municipio.

A subdelegada do Goberno felicitouse pola positiva tendencia que reflicten as estatísticas da Garda Civil no municipio. Así, informou de que a taxa de criminalidade do municipio, cun 10,73 por mil habitantes, é moi inferior á media da provincia, de Galicia e de España.

Rodríguez destacou que o ano 2021, cun total de 45 infraccións penais, foi un bo ano en materia de seguridade no municipio de Cervo, pois supuxo un descenso do 25% no número de delitos que se produciron no ano previo á pandemia. En 2019 rexistráronse neste concello un total de 60 delitos. Diminuíron tanto os delitos graves e menos graves, que pasaron de 29 a 21, como os leves, que baixaron de 31 a 26.

VIOLENCIA DE XÉNERO

A subdelegada informou, ademais, sobre o grave problema social que supón a violencia de xénero. No caso de Cervo, explicou que a evolución é favorable, xa que nin o ano pasado nin no sete primeiros meses de 2022 produciuse ningunha denuncia por este tipo de delitos. As últimas son do ano 2020 cando se presentaron 4 por violencia de xénero e 2 por quebrantamento de ordes de *alejamento. Aínda así, Isabel Rodríguez advertiu da importancia de non baixar a garda pola gravidade e a magnitude desta secuela que atenta contra a liberdade e a igualdade entre homes e mulleres.

PLANS OPERATIVOS DE SEGURIDADE

Ademais, a subdelegada deu conta das actividades realizadas pola Garda Civil ao abeiro dos Plans operativos da Secretaría de Estado de Seguridade.

No referido ao Plan Director para a Convivencia e Mellora da seguridade nos centros educativos, detallou que no curso 2021/2022 impartíronse 10 charlas a escolares e *Ampas do concello de Cervo que trataron sobre acoso escolar, *ciberacoso, riscos en internet e novas tecnoloxías, ciberseguridade, alcol e drogas, adición a videoxogos e violencia de xénero.

En canto ao Plan Maior de Seguridade, tras a paréntese aberta pola crise sanitaria, este ano puido celebrarse unha charla que tratou sobre seguridade e prevención de riscos e estafas e se *destinadó a maiores de San Cibrao.