José Miñones reafirma o carácter *municipalista do Goberno, con investimentos dun millón de euros en Rianxo para a súa transformación verde e dixital e para axudar a fixar poboación

15/06/2022

“Nun *concello historicamente marcado pola emigración, este Goberno impulsa un Rianxo máis verde, máis dixital e con máis servizos”

“Apostamos por que os municipios sexan unha ferramenta fundamental no desenvolvemento e a recuperación económica”

Rianxo recibiu unha achega estatal de 800.000 euros para renovar a iluminación pública e reducir o consumo eléctrico

Os mozos dispoñen dunha axuda de ata 10.800 euros para comprar ou do 60% da renda mensual para alugar neste municipio

O delegado do Goberno en Galicia, José Miñones, visitou esta mañá o *Concello de Rianxo e puxo de manifesto o carácter *municipalista do Goberno, con investimentos dun millón de euros no municipio para impulsar a súa transformación verde e dixital e para axudar a fixar poboación. “Nun *concello historicamente marcado pola emigración, este Goberno está a pór a base para construír o futuro dun Rianxo máis verde, máis dixital e con máis servizos para a veciñanza”, valorou o delegado, que comprobou a renovación da iluminación e a mellora das vivendas na área de rehabilitación integral, entre outras actuacións subvencionadas polo Executivo.

José Miñones trasladou tamén ao equipo do Goberno municipal a “oportunidade histórica” do Plan de Recuperación do Goberno e chamou a Rianxo a ser “protagonista do cambio” e continuar coa transformación para mellorar a vida dos seus habitantes. “Este Goberno aposta por que os municipios sexan unha ferramenta fundamental no desenvolvemento do noso país e na súa recuperación económica”, afirmou.

O delegado puxo en valor a achega de 800.000 euros do Goberno ao *concello para renovar 2.700 puntos de luz, mellorando a eficiencia enerxética da iluminación pública e reducindo o consumo eléctrico. Tamén comprobou as obras realizadas en vivendas dentro da área de rehabilitación integral (*ARI) de Rianxo, con axudas por valor de 53.000 euros do Ministerio de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana na última convocatoria.

No tocante á vivenda, José Miñones destacou que os mozos que queiran residir en Rianxo poden dispor dunha axuda de ata 10.800 euros para comprar, ou do 60% da renda mensual para alugar. A finalidade é, por unha banda, garantir o acceso dos mozos a unha residencia e, por outro, combater o despoboamento e favorecer a cohesión territorial e social.

Outra mostra do compromiso do Goberno coa cidadanía do *concello son as axudas á rehabilitación enerxética de vivendas, das que se pode beneficiar todos os veciños de Rianxo para financiar ata o 100% daquelas actuacións que melloren a eficiencia enerxética.

“E, por suposto, un lugar onde é desexable vivir é necesariamente un lugar libre de violencia. Para iso, Rianxo recibiu máis de 14.000 euros na última repartición dos Fondos do Pacto de Estado contra a Violencia de Xénero”, engadiu o delegado do Goberno, que lembrou que Rianxo está integrado dentro do sistema nacional de seguimento integral de casos de violencia de xénero (Sistema *VioGén).

Canto á dixitalización, para facer de Rianxo un *concello conectado, o Goberno está a promover dous proxectos para levar a banda larga de última xeración ata 41 vivendas e empresas *dl municipio. Esta iniciativa está dentro do Plan ÚNICO, co que o Goberno está a estender a conexión a internet de alta velocidade en 278 concellos de Galicia cun investimento de 30 millóns de euros na última convocatoria.

José Miñones mostrou a súa confianza en que Rianxo “continúe avanzando na súa transformación sustentable da man do Goberno”, dentro das convocatorias que están en marcha.