José Miñones subliña que o Goberno aposta polo Lugo do futuro con actuacións como a nova conexión da *N-6 coa avenida Afonso *X, “que salda unha débeda histórica coa cidade"

José Miñones subliña que o Goberno aposta polo Lugo do futuro con actuacións como a nova conexión da *N-6 coa avenida Afonso *X,  “que salda unha débeda histórica coa cidade"

02/06/2022

O delegado apunta que, con este investimento, “reparamos unha nova inxustiza coa veciñanza de Lugo”

O Ministerio de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana destina 540.000 euros a crear unha nova intersección máis segura e accesible neste tramo da estrada nacional

O delegado detalla os investimentos históricos do Goberno para a mellora das infraestruturas da provincia, nas que destaca a modernización do ferrocarril entre Lugo e Ourense, con 545 millóns de euros

Apunta que o *concello de Lugo xa se beneficia do Plan de Recuperación, Transformación e *Resiliencia do Goberno con 5 millóns de euros alcanzados en distintas convocatorias ministeriais

O delegado do Goberno en Galicia, José Miñones, subliñou hoxe que o Goberno aposta pola construción do “Lugo do futuro con investimentos e actuacións que chegan á rúa e á veciñanza”,  como a nova intersección da *N-6 coa Avenida Afonso *X que executa o Ministerio de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana. José Miñones presidiu o acto de arranque dos traballos acompañado pola alcaldesa de Lugo, Lara Méndez, e o presidente da Deputación Provincial de Lugo, José Tomei, a quen agradeceu a súa colaboración para a materialización da obra. Tamén asistiu a subdelegada do Goberno en Lugo, Isabel Rodríguez.

José Miñones celebrou o inicio dunha obra coa que o Goberno salda, novamente, unha débeda coa cidade de Lugo: “Máis de medio millón de euros para reparar unha nova inxustiza coa veciñanza de Lugo e que se suma a outras que tamén emendamos, como o sanatorio do doutor Portela ou a reforma do viaduto histórico da *Chanca, que estamos xa modernizando”, engadiu.

O delegado repasou as cifras dos investimentos do Goberno para a modernización das comunicacións na provincia e que elevan a Lugo aos primeiros postos das provincias de España con maior investimento público por habitante. José Miñones destacou que o Goberno afronta xa a modernización da conexión ferroviaria entre Lugo e Ourense con 545 “millóns de euros para conectar Lugo co AVE e que servirán como revulsivo para a provincia e para o conxunto de Galicia”.

Xunto ás comunicacións, o delegado detallou outras partidas aprobadas para mellorar a calidade ambiental da cidade e impulsar a mobilidade sustentable. Entre elas, os 3 millóns de euros acordados polo Ministerio para a Transición Ecolóxica para colaborar co *Concello de Lugo no desenvolvemento de iniciativas de aforro e eficiencia enerxética de nove instalacións municipais.

José Miñones tamén detallou que Lugo xa se beneficia do Plan de Recuperación, Transformación e *Resiliencia do Goberno de España. Así, o *concello xa suma 5 millóns de euros de distintas convocatorias públicas vinculadas ao Plan de Recuperación. “Cinco millóns de euros para transformar a mobilidade no centro histórico de Lugo; dixitalizar e facer máis segura a administración municipal; impulsar a axenda urbana local , e dotar de acceso a internet de alta velocidade a máis de 2.500 empresas e vivendas da zona rural deste municipio que carecían ata hoxe deste servizo básico”.

Nova glorieta na *N-6

A actuación do Ministerio suporá un investimento total de 540.000 euros. Substituirá a actual intersección en “ ” *T por unha nova glorieta entre a *N-6 e a rúa Afonso *X O Sabio, cunha configuración máis propia da contorna *periurbano na que se sitúa. Con todo isto espérase unha mellora da seguridade viaria na zona, ao facilitar os movementos de entrada e saída da cidade, mellorando as conexións da nova ponte  sobre o Miño coa cidade de Lugo. Esta intersección comunica zonas moi transitadas da cidade pola presenza do Campus Universitario, instalacións deportivas e o Parque do Río Miño.

El proyecto contempla la ejecución de la explanación para la nueva glorieta, extendido del firme, drenaje longitudinal, señalización, balizamiento y sistemas de contención. Además, se prevé la reposición de los caminos afectados y la aplicación de las preceptivas medidas de corrección ambiental.

Unha vez finalizada, a nova glorieta terá a velocidade restrinxida a 50 quilómetros/hora (vía urbana) e estará conformada por dous carrís de 4 metros de largo, con beiravía exterior de 1,5 metros. As conexións de acceso coa rúa Afonso *X realizaranse con carrís de 3 metros de anchura,  onde se habilitarán espazos para aparcadoiro e beirarrúas (para manter a situación actual). Construirase ademais unha nova vía peonil e de servizo no parque do Miño, para substituír á actual que se verá afectada as obras.