Pedro Branco informa na Pobra do Caramiñal da apertura do paseo da *Ribeiriña para o goce da cidadanía

29/04/2024

O Goberno investiu nos últimos anos 1,2 millóns de euros na recuperación dos espazos costeiros da Pobra

O delegado coñeceu de boca do alcalde, José Carlos Vidal, as demandas do concello e comprometeuse a darlles traslado aos distintos ministerios

O delegado do Goberno en Galicia, Pedro Branco, supervisou hoxe os traballos de recuperación ambiental da costa da *Ribeiriña, “uns terreos que durante anos foron ocupados para a actividade industrial e que agora devolvemos ao seu estado orixinal para que poidan gozar deles os veciños e veciñas da Pobra e as persoas que nos visiten”.

O delegado aproveitou para coñecer o resultado da actuación, executada pola Demarcación de costas, no marco dunha visita institucional ao Concello da Pobra do Caramiñal na que estivo acompañado pola subdelegada do Goberno, María Rivas; o alcalde da localidade, José Carlos Vidal; o xefe da Demarcación de Costas do Estado en Galicia, Carlos *Gilm e a concelleira de Obras e Relacións Institucionais, Patricia Lojo.

Pedro Branco informou que o Goberno investiu 800.000 euros nesta actuación, financiados con cargo aos fondos do Plan de Recuperación, unha cantidade que, sumada aos máis de 400.000 euros doutra actuación nas proximidades da praia do Areal, eleva a 1,2 millóns de euros os investimentos para a posta en valor do litoral pobrense.

Durante a visita, o delegado, que asinou no libro de honra do Concello, tivo ocasión de coñecer de boca do seu alcalde as necesidades da Pobra do Caramiñal e comprometeuse a pór ao seu dispor todos os mecanismos e ferramentas que os distintos ministerios teñen a man.

Pedro Branco e José Carlos Vidal repasaron as achegas do Goberno no concello, que ascenden a máis de 3 millóns de euros e que se concretan en actuacións como as xa mencionadas de recuperación do litoral, a extensión de banda larga ou na mellora das instalacións do instituto local (1,3 millóns financiados a través do *PIREP), entre outros proxectos.

A estes hai que sumar outros plans a nivel comarcal, que elevan por arriba dos 5,5 millóns os investimentos, como son o Plan de Sustentabilidade Turística Barbanza-Arousa e as axudas á mancomunidade comarcal.