Abel Losada supervisa con el vecindario las mejoras en la canalización de las aguas pluviales de la A-57 en Vilaboa

06/03/2024

A primeira fase da autovía supón un investimento estatal de preto de 80 millóns de euros e conecta Vilaboa con Marcón, en Pontevedra

O subdelegado do Goberno en Pontevedra, Abel Losada, desprazouse esta mañá ao tramo da A-57 no termo municipal de Vilaboa, para supervisar, xunto co alcalde, César Poza, e unha representación veciñal as actuacións levadas a cabo para mellorar a rede de tratamento de augas pluviais derivadas das obras deste primeiro tramo da autovía.
Abel Losada explicou que quixo cumprir co compromiso de pisar “o terreo” coa veciñanza para coñecer persoalmente as demandas relativas á optimización das canalizacións e *escorrentías co obxecto de evitar o *anegamento de propiedades e minimizar molestias innecesarias “porque a maior parte das cousas que nos pediron son moi razoables”.
Durante a visita ás obras, na que tamén participou o xefe provincial de Estradas, Pablo Domínguez, o subdelegado incidiu en que “este Goberno é un Goberno que escoita e, por tanto trataremos sempre de atender as demandas veciñais en proxectos tan complexos como é o da A-57, que discorre pola ladeira do monte da *Fracha e debe xestionar adecuadamente toda a auga que baixa”. Ademais, atendéronse cuestións relativas á mellora da “mangueira” que leva a auga a algunha fonte, así como reparación de camiños e accesos fíncala afectados as obras.
Vivendas
O subdelegado do Goberno aproveitou a visita para recoller a relación recompilada polo Concello de Vilaboa en relación a pequenos danos sufridos en vivendas no verán de 2021 como consecuencia das voaduras para a fase de desmonte. Así, informou de que nos próximos días persoal técnico visitará as vivendas para supervisar os posibles danos e realizar unha valoración e determinar a causalidade. “Falaron de *hendiduras, tellas ou azulexos rotos e todo iso hai que velo e telo en conta porque á xente tomouse a molestia de apuntarse nunha lista e iso hai que respectalo”. En todo caso, engadiu, xa hai algunha resolución xudicial polo que parte desas reclamacións xa se decidiron por esa vía.
A primeira fase da A-57, autovía de circunvalación de Pontevedra, abarca o tramo entre Vilaboa e crúceo da Ermida, en Pontevedra cunha lonxitude de 6 Km. Está na parte final da súa execución e supuxo un investimento do Goberno de España de preto de 80 millóns de euros.