A subdelegación do Goberno ultima o operativo do 18*F para garantir o dereito ao voto na provincia da Coruña a 1.088.388 electores e electoras

09/02/2024

O dispositivo ao redor desta xornada mobiliza na provincia a máis de 7.200 persoas entre membros das mesas, representantes da administración e forzas e corpos de seguridade

María Rivas quixo pór en valor a implicación das Forzas e Corpos de Seguridade do Estado para facilitar que o proceso electoral funcione á perfección e garantir así a cita coas urnas

A subdelegada do Goberno na Coruña, María Rivas, mantivo unha reunión cos máximos responsables de Policía Nacional e Garda Civil na provincia para ultimar o operativo de face ás eleccións autonómicas do próximo 18 de febreiro.

Á reunión asistiron o Tenente Coronel Xefe da *Comandancia da Garda Civil, Fernando Pedreira; e o Comisario Provincial da Coruña da Policía Nacional, Fernando Martínez; nela fíxose un repaso polo operativo loxístico que se despregará para garantir o proceso electoral do 18 de febreiro  na provincia da Coruña.

Nas próximas eleccións autonómicas poderán exercer o seu dereito ao voto na provincia da Coruña un total de 1.088.388 electores e electoras. Ademais 32.893 son mozas e mozos que votan por primeira vez ao cumprir 18 anos desde as últimas eleccións de xullo de 2020.

O día 18 de febreiro as persoas con dereito a voto da provincia da Coruña escollerán a un total de 25 deputados e deputadas ao Parlamento de Galicia.

Canto á loxística, a subdelegada destacou que A Coruña contará con 1.543 mesas distribuídas en 881 locais electorais ao longo dos 93 municipios da provincia. Estas mesas estarán atendidas por 4.629 persoas que formarán parte das mesmas como titulares e suplentes.

María Rivas avanzou que o dispositivo de seguridade para a xornada electoral contará cun total de 2.617 efectivos das Forzas e Corpos de Seguridade, entre Garda Civil, Policía Nacional, Policía Autonómica e Policía Local.

Neste sentido, a subdelegada do Goberno quixo pór en valor a implicación das Forzas e Corpos de Seguridade do Estado, para facilitar que desde primeira hora da mañá ata que pechan os colexios e faise público o reconto, todo funcione e discorra con absoluta normalidade de face a garantir o dereito ao voto de toda a cidadanía nesta importante cita coas urnas.

Do total das 1.088.388 persoas que compoñen o total do censo electoral, 923.537 corresponden ao censo de electores e electoras residentes en Galicia (*CER) mentres 164.851  son persoas do censo electoral de residentes no estranxeiro (CERA).