Pedro Blanco felicita a la Policía Nacional por haberse convertido en estos dos siglos en la referencia en materia de seguridad pública

13/01/2024

Felicitou aos preto de 3.400 homes e mulleres que integran o corpo en Galicia, a cifra máis alta de efectivos da última década, e ao xefe superior, Ramón Gómez Neto, por esta efeméride

Destacou o papel da Policía Nacional como custodia dos valores que rexen na nosa sociedade, defensora dos dereitos adquiridos nos últimos anos e *garante do benestar da cidadanía

Animou a manter a tendencia descendente na comisión de delitos, con tres exercicios de baixadas, e as boas cifras de esclarecementos, que presentan as mellores taxas dos últimos nove anos

O delegado do Goberno en Galicia, Pedro Branco, presidiu hoxe na Coruña o acto institucional de izado de bandeira con motivo do 200 aniversario da Policía Nacional, no que tamén estivo presente o xefe superior de *Policia de Galicia, Ramón Gómez Neto, e a alcaldesa da Coruña, Inés Rey. En transcurso do acto, que tivo lugar na praza de María Pita, o delegado felicitou aos preto de 3.400 homes e mulleres que integran o corpo en Galicia e que representan a cifra máis alta de efectivos da última década, por converterse nestes 200 anos de historia nun operador de referencia en materia de seguridade pública. “Dous séculos polos que hoxe quero felicitar a todas as persoas que integran a Policía Nacional e que son depositarios desa tradición centenaria que recollen, adaptan e proxectan cara o futuro no seu labor diario”, apuntou.

Neste sentido, Pedro Branco lembrou que desde o 13 de xaneiro de 1824, cando se creou, baixo o reinado de Fernando sétimo, a Policía Xeral do Reino, do que hoxe é herdeira a Policía Nacional, “sempre mantivo o mesmo obxectivo: o de salvagardar e velar pola seguridade das persoas”, pero tamén o de ser “custodios dos valores que rexen na nosa sociedade, defensores dos dereitos adquiridos nos últimos anos e *garantes do benestar da cidadanía”.

O delegado sinalou aos axentes como “os verdadeiros protagonistas” da celebración do Bicentenario, “pois constituídes un alicerce do noso Estado de Dereito, da nosa democracia. Sen a vosa presenza, España e Galicia non alcanzarían este grao de desenvolvemento e de benestar do que gozamos agora”, indicou.

Tamén quixo apoiar esta realidade con cifras. Así, apuntou que Galicia é hoxe a terceira comunidade máis segura de España e sitúase entre os lugares máis seguros de Europa. “Os feitos delituosos volveron baixar o pasado ano en Galicia, e xa leva tres anos con esta tendencia, e alcanzouse a mellor taxa de esclarecemento de delitos dos últimos nove anos”, celebrou Branco. Con todo, animou a manter e mellorar estas cifras, “unha responsabilidade que tamén comparte o Goberno”.

No acto tamén houbo un momento para lembrar a todos os homes e mulleres policías que perderon a vida no desempeño do seu labor.  “O seu compromiso e valentía sempre estarán na nosa memoria”, afirmou.

Por último, dixo sentirse “profundamente orgulloso” de cada home e de cada muller que forman a Policía Nacional en Galicia. “A todos e a todas, os meus máis sinceras felicitacións neste día”, concluíu.