María Rivas e Carlos *Calvelo *copresiden a reunión da Xunta de Seguridade Local, e acordan seguir impulsando a coordinación entre a Garda Civil e a Policía Local para avanzar na seguridade de Arteixo

02/11/2023

Mellora o nivel de esclarecementos en Arteixo. Os datos globais de delitos mostran unhas cifras similares ás do ano anterior

A subdelegada e o alcalde fixeron unha valoración dos indicadores de seguridade do municipio xunto coas Forzas e Corpos de Seguridade do Estado e a Policía Local

O obxectivo é seguir mellorando a seguridade cidadá e seguir mellorando a resposta á veciñanza de Arteixo

A subdelegada do Goberno na Coruña, María Rivas, e o alcalde de Arteixo, Carlos *Calvelo, acordaron hoxe seguir impulsando a coordinación entre a Garda Civil e a Policía Local para seguir avanzando na seguridade de Arteixo.

Neste sentido, acordouse retomar as reunións de coordinación técnica mensuais entre a Policía Local e a Garda Civil e así poder facer unha planificación conxunta dos dispositivos e as actuacións a levar a cabo no municipio.

O obxectivo é seguir traballando conxuntamente para mellorar a seguridade cidadá e dar unha resposta idónea á veciñanza de Arteixo, cuestión que será posible grazas ao entendemento e boa disposición mostrada durante a xunta local de seguridade do concello.

María Rivas lembrou que a taxa criminalidade en Arteixo, segundo os datos publicados polo Ministerio do Interior, no ano 2022 e que se achegaron na reunión, situouse no 34,5 por mil, moi por baixo da media de España que é do 45,9%, e tamén, un punto por baixo da taxa galega que quedou no 35,3 por mil.

Un indicador especialmente positivo que a Subdelegada quixo destacar é o que se refire ao esclarecemento dos delitos, que mellorou nun 4,39 por mil en relación co ano anterior, ou que pon de manifesto o bo traballo que está a desempeñar a Garda Civil.

A reunión da Xunta Local de Seguridade, que se celebra con carácter anual, permite a posta en común dos datos do ano en curso, e a avaliación e análise comparativa en relación cos datos de anos anteriores. O espazo escollido para a reunión foi o Centro Tecnolóxico de Arteixo.

O obxectivo agora é continuar, a través da colaboración e da cooperación, na mellora dos indicadores analizados. Tanto a subdelegada do Goberno como o alcalde buscan que continúe a baixar a taxa de criminalidade, seguir mellorando a seguridade cidadá e dar unha mellor resposta á veciñanza de Arteixo, para o que acordaron impulsar a cooperación entre administracións.

*Viogen

Uns dos puntos a analizar que a subdelegada do Goberno incorpora a todas as Xuntas de Seguridade é a da análise dos datos relativos á violencia de xénero. Segundo a subdelegada do Goberno, “debémonos a cada unha das 2.184 vítimas que están dentro do sistema policial de *Viogen na provincia e aos 105 casos activos que temos en Arteixo”.

Por este motivo, María Rivas incidiu na importancia de seguir avanzando na coordinación *interinstitucional para avanzar na protección das mulleres vítimas de violencia machista e das súas familias.

Nese sentido, a subdelegada lembrou que o Goberno de España no marco do Pacto de Estado contra a Violencia de Xénero transferiu ao concello de Arteixo 23.475,16 euros para o desenvolvemento de actividades para a prevención e sensibilización nesta materia.