Pedro Blanco señala que más de 25.000 empresas gallegas, 7.500 en la provincia de A Coruña, se están beneficiando de los fondos del Plan de Recuperación del Gobierno

25/10/2023

Afirmou que o Goberno é o mellor aliado das empresas e que sente orgulloso de traballar, colaborar e participar no crecemento de *Alumán, cuxo presidente, Manuel Anxo Pouse *Palleiro, foi galardoado co Premio ao Liderado Empresarial

O delegado do Goberno en Galicia, Pedro Branco, indicou que máis de 25.000 empresas galegas están a participar ou se están beneficiando dos diferentes plans de financiamento do Goberno, máis de 7.500 na provincia da Coruña. Fíxoo no acto de entrega do *XIII Premio Liderado Empresarial que concede a Confederación de Empresarios da Coruña (CEC) e que este ano recaeu no presidente executivo de *Alumán, Manuel Anxo Pouse *Palleiro.

Pedro Branco afirmou que o Goberno “sente orgulloso de traballar, colaborar e participar no crecemento de *Alumán”, que ten como clientes a firmas públicas como Correos ou AENA, e quere ser "o mellor aliado das empresas" galegas para que todas elas sexan tamén merecedoras deste galardón.

O delegado recoñeceu a evolución de *Alumán, unha carpintaría metálica que iniciou a súa actividade en 1973 colocando xanelas e que hoxe está presente en 50 mercados e nos hoteis, centros de convencións, aeroportos e estacións máis vangardistas. Tamén o papel do seu fundador, Manuel Pouse Miñones, e do seu fillo e actual presidente, Manuel Anxo Pouse *Palleiro, “que souberon manter a esencia da empresa e, á vez, tiveron a valentía e o arroxo para evolucionar e innovar, ata o punto de que hoxe teñen máis enxeñeiros que operarios”, apuntou.

Durante a súa intervención, Pedro Branco aproveitou para agradecer á industria e a empresa coruñesa e galega o seu papel na xeración de actividade económica e emprego.

Neste sentido, animou ao tecido empresarial galego a seguir traballando e a aproveitar as oportunidades que ofrece o despregamento do Plan de Recuperación do Goberno, “un plan que está a chegar a toda a sociedade, ás administracións, aos concellos, ás entidades, á cidadanía e ao mundo empresarial”.

“Queremos ser e sentímonos o mellor aliado das nosas empresas. As portas da Delegación están abertas para escoitar e axudar. Queremos que as nosas empresas conten co máximo apoio e que Galicia reciba ata o último euro posible”, abundou.