Pedro Blanco pone el polígono de Agrela como ejemplo de la transformación de A Coruña en los últimos años y del compromiso del Gobierno con las empresas y los empresarios

20/10/2023

Afirmou que todas as empresas teñen no Goberno de España ao seu mellor aliado para modernizarse, crecer e transitar cara a un modelo máis sustentable da man dos *PERTE ou iniciativas como o Kit Dixital

Destacou a aposta do Goberno polo Corredor Atlántico de mercadorías, que puxo sobre a mesa máis de 700 millóns de euros, a metade do investimento total

O delegado lembrou as máis de 500 empresas e os 20.000 postos de traballo que alberga este parque empresarial, creado hai 60 anos

El delegado del Gobierno en Galicia, Pedro Blanco, puso en valor el papel del Parque Empresarial de Agrela en la transformación de la ciudad de A Coruña cuando se cumplen 60 años desde su creación, y también el compromiso del Gobierno con las empresas y el empresariado de la ciudad. Lo hizo durante la gala de celebración del 50 aniversario de la Asociación de Empresarios de Agrela, “un éxito empresarial que nos llena de orgullo a todos los gallegos y las gallegas”, afirmó.

O delegado lembrou as máis de 500 empresas e os 20.000 postos de traballo que alberga este parque empresarial, “que xa non é só un centro industrial de referencia, con firmas de primeiro nivel como Estrela Galicia ou *Vegalsa, senón que cada vez está máis unido a esta cidade e aos coruñeses e coruñesas, que pasean por el e gozan dunha oferta de servizos que foi a máis nos últimos anos”.

O delegado, que tivo palabras de agradecemento para Manuel Aurelio García *Santamaría, histórico dirixente de *Ipasa, presidente de honra da asociación e homenaxeado neste acto, afirmou que o aniversario serve para botar a vista atrás e comprobar o que se conseguiu neste tempo, pero tamén para reivindicar que este proxecto “está máis vivo que nunca grazas aos empresarios”.

Pedro Branco indicou que todas as empresas teñen no Goberno de España ao seu mellor aliado para modernizarse, crecer e transitar cara a un modelo máis ecolóxico e sustentable da man dos *PERTE ou iniciativas como o Kit Dixital. Tamén para dotalas de servizos e infraestruturas. Un exemplo diso é a aposta do Goberno polo corredor atlántico de mercadorías, con máis de 700 millóns de euros en execución, a metade do investimento total.

“*Agrela é un exemplo da transformación que viviu A Coruña nestes 50 anos, un tempo no que o Goberno promoveu o crecemento das empresas, impulsou a creación de novos postos de traballo e axudou a modernizar a industria”, abundou o delegado, que afirmou que o Goberno seguirá aí para axudar a que as empresas prosperen e a que o polígono de *Agrela “siga sendo o faro que marque o crecemento desta cidade”.