María Rivas preside os actos da Policía Nacional en Santiago e subliña o esforzo do Goberno nos últimos anos reforzando medios humanos e investindo en novas infraestruturas

02/10/2023

María Rivas lembra que a taxa de delincuencia tanto en Santiago como no total da comunidade volve baixar por terceira vez consecutiva situándose 26 puntos por baixo da media nacional

A subdelegada pide un esforzo especial para continuar loitando contra os delitos de violencia machista así como a loita contra a *ciberdelincuencia e os delitos ambientais

A subdelegada do Goberno na Coruña, presidiu hoxe os actos institucionais do Día da Policía que se celebrou esta mañá en Santiago.

Na súa intervención, María Rivas lembrou que na última década alcanzouse a cifra máis alta de policías nacionais destinados en Galicia, con preto de 3.400 homes e mulleres dedicados á seguridade das cidades e principais vilas galegas. Un esforzo, que tal e como subliñou a subdelegada, queda reflectido tamén noutros investimentos por exemplo a creación da nova comisaría de Ribeira.

“Un compromiso que continúa vixente por parte do Goberno co incremento do número de axentes e a mellora das dotacións e infraestruturas” asegurou Rivas.

No acto de hoxe foron 16 os policías condecorados por levar a cabo acciones meritorias no desenvolvemento do seu traballo. Ademais de facerlles entrega das condecoracións, María Rivas quixo agradecerlles de maneira especial o “servizo fundamental que prestades os homes e mulleres policías nacionais”.

“Sodes alicerce do noso Estado de Dereito, da nosa democracia. Sen a vosa presenza, non alcanzariamos este grao de desenvolvemento e de benestar do que gozamos agora” asegurou a subdelegada.

Balance de delincuencia

A subdelegada fixo referencia ao último balance de criminalidade publicado polo Ministerio do Interior no que a delincuencia volve baixar tanto en Santiago como en Galicia, por terceira vez consecutiva cunha taxa de delincuencia 26 puntos inferior á media española e a máis de 30 puntos por baixo de países europeos como Reino Unido, Alemaña ou Bélxica. Uns resultados satisfactorios aos que se suma a mellor taxa de esclarecemento de delitos dous últimos nove anos.

Nesta mesma liña, María Rivas tamén fixo un chamamento a continuar sumando esforzos á loita contra a *ciberdelincuencia “a pesar da dificultade que nos ofrece a resolución deste tipo de delitos” e os delitos ambientais, subliñando que “a protección da nosa contorna, dos nosos sistemas naturais e especies animais debe e ten que ser unha prioridade porque non podemos entender a nosa vida sen o hábitat que nos rodea”.

Neste sentido, a subdelegada do Goberno quixo mostrar o seu recoñecemento á *fiscala de Medio Ambiente de Galicia, María do *Carme *Eiró, polo “seu labor e exemplo” tanto desde a fiscalía provincial de Ourense como a desenvolvida neste tres últimos anos desde a fiscalía de Medio Ambiente e Urbanismo de Galicia.

María Rivas tamén tivo palabras de agradecemento para os axentes que neste ano alcanzaron a idade de xubilación “e a todos os homes e mulleres policías que fixeron o sacrificio máximo, o de dar a súa vida, no exercicio da súa profesión”.

Por último, a subdelegada destacou “o traballo extraordinario” da Policía Nacional nos eventos da Presidencia Española da Unión Europea que acolleu a nosa comunidade nas últimas semanas.