María Rivas ‬valora o vínculo entre a Policía Nacional e a cidadanía da Coruña no inicio dos actos do Día da Policía, dos que a cidade é “a mellor anfitrioa”

22/09/2022

A subdelegada destaca o labor dos axentes para salvagardar dereitos e liberdades constitucionais e garantir a seguridade cidadá en todo tipo de circunstancias

“O Ministerio do Interior e a Dirección Xeral da Policía tiveron o acerto de elixir este ano á Coruña como sede nacional e estou segura de que será a mellor anfitrioa”, manifestou a subdelegada

A subdelegada do Goberno na Coruña, María Rivas, participou esta mañá na inauguración da exposición “Medios e Museo da Policía”, instalada entre a Avenida da Mariña e Ou Parrote con motivo da celebración dos actos do Día da Policía na Coruña. “O Ministerio do Interior e a Dirección Xeral da Policía tiveron o acerto de elixir este ano á Coruña como sede nacional e estou segura de que será a mellor anfitrioa. Cónstame ademais que o *Concello e a súa alcaldesa están a envorcarse para que así sexa”, manifestou a subdelegada durante a súa intervención, na que destacou “o agarimo e o vínculo entre a Policía e a cidadanía da Coruña”. No acto participaron tamén a xeral de Gabinete Técnico da Policía Nacional, Eulalia González Pena; o xefe superior de Policía de Galicia, Ramón Gómez Neto; e a alcaldesa da Coruña, Inés Rey.

“Estou convencida de que a cidadanía da Coruña e quen nos visiten estes días responderá co mesmo entusiasmo que o fixo noutras celebracións importantes que desenvolvemos nestas rúas en anos pasados”, engadiu a subdelegada. María Rivas mostrou o seu convencemento de que a celebración do Día da Policía servirá para estreitar lazos entre este corpo de seguridade e a cidadanía e para “coñecer e valorar ao conxunto da Policía en todas as súas especialidades e facetas”. Finalmente, a subdelegada reiterou a total colaboración da Delegación do Goberno en Galicia e da Subdelegación do Goberno na Coruña.

“Máis aló das rúas ou das comisarías, hoxe, a Policía Nacional está nos ceos, en conflitos internacionais, nas infraestruturas críticas, protexéndonos na rede, salvagardando dereitos e liberdades constitucionais”, valorou María Rivas. Nese sentido, mencionou a protección ás vítimas de violencia de xénero, á infancia ou ás persoas refuxiadas. Finalmente, animou á poboación a participar desta celebración.

A exposición “Medios e Museo da Policía” é o primeiro dos eventos que terán lugar desde hoxe ata o próximo 28 de setembro con motivo da celebración dos actos centrais do día da Policía Nacional na Coruña. Nesta mostra os cidadáns poderán coñecer os diferentes vehículos policiais históricos e actuais e visitar diferentes postos das principais unidades policiais.

A exposición complétase con varios postos das unidades de Medios Aéreos (helicópteros), Grupo Especial de Operacións (*GEO), Policía Científica, Armamento, Escola Nacional de Policía, Cabalaría, outras unidades policiais e a colaboración da Fábrica Nacional de Moeda e Timbre. Axentes destas unidades explicarán e mostrarán como é o seu traballo diario e con que medios e equipos contan. Ademais, disponse dunha área infantil para que os máis pequenos poidan coñecer máis de preto o traballo policial.