Maica Larriba destaca que el Gobierno invirtió en los últimos cuatro años en la provincia más de 38 millones de euros para mejorar la eficiencia energética de infraestructuras y servicios<br/>

20/09/2022

A subdelegada resaltou que o Executivo xa transferiu a Galicia 1.092 millóns de euros do Plan de Recuperación
Sinalou Vigo como un modelo de “cidade verde, activa e dixital”
“Desde Gobérnoo traballamos por favorecer deseños urbanos que contribúan a colocar as persoas e ao *medioambiente no centro”

A subdelegada do Goberno en Pontevedra, *Maica *Larriba, participou hoxe en Vigo na apertura do simposio *Urban *Solutions, organizado polo Clúster de Enerxías Renovables de Galicia e celebrado nas instalacións da Confederación de Empresarios de Galicia.

Durante a súa intervención, a subdelegada quixo pór en valor o Plan de Recuperación, Transformación e *Resiliencia do Goberno, que canaliza os fondos europeos de recuperación, “xa que reserva un importante papel ás cidades no camiño cara a un futuro máis verde e máis sustentable”. *Maica *Larriba explicou que “máis da metade dos máis de 11.300 millóns de euros destinados a impulsar políticas que *pivotan sobre a vivenda, o transporte e a mobilidade transferíronse ás comunidades autónomas e entidades locais”. E lembrou que o Executivo xa transferiu a Galicia 1.092 millóns de euros.

A subdelegada fixo, así mesmo, un repaso polas distintas políticas promovidas polo Goberno no campo do transporte, a vivenda —destacando as axudas a rehabilitación e os máis de 1.000 millóns de euros comprometidos polo Executivo para a construción de vivendas vivendas en aluguer social en edificios *enerxeticamente eficientes—, e a mobilidade. No que respecta a esta área, *Maica *Larriba destacou que na actualidade o Goberno financia máis de 200 actuacións de mobilidade sustentable a nivel local, entre elas, a conexión peonil entre as rúas Serafín Avendaño e Vía Norte de Vigo, o chamado Proxecto *Halo. Un proxecto que foi premiado recentemente polo Ministerio de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana dentro da Semana Española da Mobilidade Sustentable e que converte a Vigo nun modelo de cidade “verde, activa e dixital”.

Así mesmo, a subdelegada lembrou que Vigo é tamén “un dos 171 municipios seleccionados polo *MITMA para implantar zonas de baixas emisións que contribúan a *descarbonizar e dixitalizar a mobilidade”.

75 proxectos e 38 millóns de euros para a provincia

A subdelegada fixo tamén un repaso aos investimentos do Instituto para a Diversificación e Aforro da Enerxía, o *IDAE,  “que nos últimos 4 anos investiu na provincia de Pontevedra máis de 38 millóns de euros”.

Un investimento que se repartiu nun total de 75 proxectos destinados a mellorar a eficiencia enerxética nas infraestruturas e servizos públicos, a mobilidade urbana sustentable e o aumento do uso das enerxías renovables.

*Maica *Larriba destacou que todos estes investimentos únense a outras estratexias e documentos promovidos polo Executivo, como a Axenda Urbana Española, co obxectivo de favorecer “deseños urbanos que que coloquen ás persoas e ao medio ambiente no centro das súas actuacións, que melloren a nosa calidade de vida, que reduzan o dispendio enerxético e aumenten a eficiencia na xestión dos residuos. Porque estamos na década decisiva para asegurar un benestar e progreso #global compatible coa sustentabilidade do planeta”. -