José Miñones reafirma no Concello do Grove o compromiso *municipalista do Goberno con investimentos en modernización do turismo e comercio, dixitalización e aforro enerxético

20/09/2022

O delegado repasa co alcalde do Grove os dous proxectos que impulsarán o sector turístico do Concello e que financian Rede.es e o Ministerio de Industria, Comercio e Turismo

O Goberno promove a conexión con banda larga de máis de 900 vivendas do Grove dentro do Plan Único, financiado co Plan de Recuperación, Transformación e *Resiliencia

A visita contou coa participación da subdelegada do Goberno en Pontevedra, *Maica *Larriba

O delegado do Goberno en Galicia, José Miñones, reivindicou hoxe o compromiso do Goberno co municipalismo e cos servizos públicos durante unha visita ao Concello do O Grove. Alí, José Miñones reuniuse co alcalde, José Antonio Cacabelos, para abordar as diferentes actuacións do Goberno no municipio, coñecer as súas demandas e revisar as accións que o Executivo Central destina aos concellos dentro do Plan de Recuperación, Transformación e *Resiliencia. Durante a súa visita, estivo acompañado pola subdelegada do Goberno en Pontevedra, *Maica *Larriba.

José Miñones destacou que o Goberno de España “é un Goberno *municipalista, que aposta pola dotación de servizos públicos nos pequenos municipios e pola creación de equipamentos que melloren a calidade de vida e permitan atraer máis poboación a estas zonas”. “E somos tamén un Goberno de feitos, que neste Concello tradúcense en investimentos para transformar o turismo e o comercio, para mellorar a conectividade dixital e para fomentar o aforro enerxético”, afirmou.

Modernización do turismo e do comercio locais

O delegado puxo en valor o compromiso do Executivo coa modernización de sectores estratéxicos como son o turístico e comercial. Puxo en valor o proxecto financiado por Rede.es para promover o Grove xunto con Sanxenxo como polos turísticos intelixentes. José Miñones lembrou que esta iniciativa, que se achega ao millón e medio de euros, “permitirá ao Concello ofrecer unha experiencia máis atractiva aos visitantes e dispor de ferramentas tecnolóxicas para facer unha xestión ordenada dos seus recursos turísticos”.

Así mesmo, o delegado lembrou que O Grove tamén se beneficia do plan de sustentabilidade turística da Mancomunidade do Salnés, que está orientado á posta en valor do Camiño do Mar de Arousa. O Plan, que xa está en marcha, conta cun orzamento de 2,1 millóns de euros achegado polo Ministerio de Industria, Comercio e Turismo.

Leste mesmo Ministerio financia o proxecto “*Commerce *Inside”, promovido pola Deputación de Pontevedra, e que inclúe ao pequeno comercio do Concello do Grove. Este proxecto supera o millón de euros e pretende, entre outros, dotar de ferramentas dixitais e de melloras tecnolóxicas aos *establementos comerciais de municipios turísticos da provincia.

Aforro enerxético e mellora da conectividade

O delegado tamén revisou xunto ao alcalde os investimentos en materia de aforro enerxético. Neste caso, o Goberno de España destina 337.000 euros a mellora da iluminación municipal e da xestión do abastecemento do Grove a través das axudas que o Ministerio para a Transición Ecolóxica ha concedido á Deputación de Pontevedra para estas actuacións.

José Miñones tamén informou de que Goberno está a promover a dotación da banda larga de última xeración a máis de 900 vivendas e empresas na localidade no marco do Programa *Unico-Banda Larga, dentro do Plan de Recuperación do Goberno.

“En definitiva, investimentos que fan do Grove un exemplo de como este Goberno traballa pola cidadanía de todos os municipios, dando unha resposta directa a cidadanía e traballando a favor da cohesión territorial”, concluíu.