José Miñones supervisa o inicio das obras de construción de dúas glorietas na *N-6 en *Guísamo, con 1,3*M€ de investimento do Goberno para mellorar a seguridade e reducir accidentes

19/09/2022

“Hoxe damos resposta a unha demanda veciñal histórica cunha obra que é exemplo da nosa aposta pola modernización das vías e a mellora da seguridade viaria”, valora o delegado

O Goberno investiu máis de 60 millóns de euros na conservación das estradas da provincia da Coruña desde 2018

A obra en Bergondo intégrase nas medidas de mellora a mobilidade da área metropolitana da Coruña, nas que se inclúen tamén as actuacións nas cruces de *Solymar, en Oleiros, e A Rocha, en Cambre

O delegado do Goberno en Galicia, José Miñones, supervisou esta mañá o inicio das obras de construción de dúas glorietas na confluencia da estrada *N-6, coa AC-164 (km 580,000) e a AC-214 (km 579,400), en *Guísamo, termo municipal de Bergondo (A Coruña). O Ministerio de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana (*Mitma) destina 1,3 millóns de euros a esta mellora da seguridade viaria, coa que actúa sobre un Tramo de Concentración de Accidentes (*TCA) detectado. Na súa visita ás obras, o delegado do Goberno estivo acompañado pola subdelegada na Coruña, María Rivas, e pola alcaldesa de Bergondo, Alejandra Pérez. “Hoxe damos resposta a unha demanda veciñal histórica cunha obra que é exemplo da nosa aposta pola modernización das vías e a mellora da seguridade viaria do conxunto da poboación”, celebrou o delegado.

“Estas actuacións do Ministerio de Transportes responden a unha nova visión onde pesa cada vez máis a seguridade viaria e a mobilidade”, valorou José Miñones, e lembrou que o Goberno investiu máis de 60 millóns de euros no mantemento e a conservación nas vías de titularidade estatal na provincia da Coruña no últimos catro anos. En concreto, os Orzamentos Xerais do Estado para este ano inclúen preto de 25 millóns para mellorar as autovías e as estradas nacionais nesta provincia e para activar melloras da seguridade viaria.

O delegado destacou que este investimento en Bergondo únese a un conxunto de actuacións que o Ministerio de Transportes acomete para mellorar a seguridade e a mobilidade da área metropolitana da Coruña, como a supresión do cruzamento da Rocha (na *N-550 en Cambre), xa finalizada, e á mellora do cruzamento de *Solymar (na *N-6 en Perillo, Oleiros), en execución.

Características técnicas

A obra inclúe a remodelación da intersección existente no km 580,000 da estrada *N-6 coa AC-164, transformándoa nunha glorieta dotada de vías de servizo laterais que permitan o acceso ás propiedades lindeiras. Ata 25.000 vehículos circulan diariamente por este cruzamento.

O proxecto tamén prevé a implantación dunha nova glorieta reducida na intersección do km 579,400 da *N-6 coa AC-214.

Ademais, reordenaranse os accesos entre ambas as glorietas.