Isabel Rodríguez subliña o éxito do Programa Campus Rural do Goberno que conecta a mocidade coa realidade laboral, económica e social dos pequenos concellos da provincia

13/09/2022

Avanza que o Ministerio para a Transición Ecolóxica ampliará os fondos no próximo ano e anima a concellos, empresas e institucións da provincia a sumarse a este programa “no que todos gañan”
Máis de 25 estudantes das universidades galegas participaron este ano neste programa *novidoso, que chegou en Lugo a concellos como Folgoso do Courel, Meira, Trabada, Sober e Láncara
O programa posibilita que os estudantes desenvolvan 3 meses de prácticas formativas en entidades, concellos, e empresas de municipios de menos de 5.000 habitantes

A subdelegada do Goberno en Lugo, Isabel Rodríguez, subliñou hoxe o éxito do programa Campus Rural do Goberno, “unha oportunidade que conecta a estudantes das universidades públicas de Galicia coa realidade laboral, social e económica dos pequenos concellos, o que é un encontro entre a mocidade e o territorio”, indicou.

A subdelegada apuntou que este programa facilitou en leste verán a máis de 25 mozos e mozas universitarias galegas acceder a prácticas formativas en administracións locais, asociacións e empresas de concellos de menos de 5.000 habitantes e que na provincia de Lugo chegou a concellos como Trabada, Sober, Folgoso do Courel e Meira, ademais de Láncara. “Son prácticas remuneradas de 3 meses de duración coas que todos os implicados gañan”, indicou, e anunciou que o Ministerio para a Transición Ecolóxica ampliará os fondos para a edición do próximo ano: “a ministra Teresa Ribeira vén de anunciar esta medida que sen dúbida é moi positiva para a provincia de Lugo, onde a maioría dos concellos cumpren con este requisito, e que reduce a *hendidura entre territorios”.

Isabel Rodríguez visitou hoxe as instalacións da residencia *Serge A Veiga, no Concello de Láncara, que foi unha das entidades participantes da primeira edición do programa Campus Rural. Alí mantivo un encontro con *Mª do Mar *Chantre, estudante do Grao de *Enfermeria na *Universidade dá Coruña, que está a realizar prácticas formativas a través deste programa neste centro asistencial, onde foi *tutorizada polos responsables da residencia.

Campus Rural, impulsado polo *MITECO co apoio do Ministerio de Universidades e a Conferencia de Reitores *CRUE, permitiu que máis de 380 estudantes de 37 universidades públicas estean a realizar prácticas durante o verán en municipios de menos de 5.000 habitantes de toda España. O Goberno investiu este ano 1,8 millóns de euros nesta iniciativa.