*MAVI, a maleta viaxeira da Subdelegación do Goberno en Pontevedra continúa a súa andaina pola provincia

30/08/2022

A subdelegada do Goberno en Pontevedra, *Maica *Larriba, entregou hoxe a maleta á concelleira de Igualdade de Covelo, Lourdes *Enes
Este concello será o segundo da provincia en acoller a iniciativa, que porá a disposición da veciñanza máis dunha trintena de lecturas relacionadas coa igualdade, o feminismo, a autoestima ou a violencia machista
A maleta vén de estar no Centro Penal da Lama e no Concello de Moaña

A subdelegada do Goberno en Pontevedra, *Maica *Larriba, presidiu esta mañá o acto de entrega da “*MAVI: a Maleta Viaxeira contra a violencia de xénero” á concelleira de Igualdade e tenente de alcalde de Covelo, Lourdes *Enes.

Esta iniciativa, que naceu o pasado outubro, ten o obxectivo de achegar libros de diferentes temáticas relacionadas co feminismo, a igualdade, o *empoderamiento, a autoestima ou a violencia machista ás mulleres e nenas da provincia.

Enmarcado no programa de actividades ao redor do 25*N e promovido pola Unidade contra a Violencia sobre a Muller da Subdelegación do Goberno, este proxecto persegue, segundo explicou *Maica *Larriba, “promover mediante a lectura a reflexión, a sensibilización e concienciación sobre temas determinantes para conseguir unha sociedade máis igualitaria e libre de violencias, favorecendo un pensamento crítico ante os estereotipos e roles de xénero que perpetúan estas violencias e desigualdades”.

Tras pasar máis de tres meses a disposición das reclusas do Centro Penal da Lama e outro tres no Concello de Moaña, a maleta continúa coa súa viaxe polos diferentes concellos da provincia, recalando agora en Covelo. A subdelegada do Goberno quixo agradecer a concelleira de Cultura deste municipio, Lourdes *Enes, “o interese mostrado neste proxecto e a súa boa disposición para traballar conxuntamente contra unha dos maiores defectos da nosa sociedade: a violencia machista”.

*Maica *Larriba anunciou que ademais de Moaña e de Covelo, que foron os primeiros municipios en solicitar a súa adhesión á iniciativa, a maleta pasará por outros 18 concellos e asociacións da provincia. A maleta recalará tres meses en cada destino, porque a idea é que este sexa “unha viaxe sen data de volta”, explicou a subdelegada, “xa que pretendemos que a maleta poida continuar percorrendo a provincia e aumentando ou variando os libros que viaxan nela”. Neste sentido, anunciou que para ampliar o seu alcance e axilizar o seu percorrido, “estase a piques de pór en marcha tres novas maletas que permitirán chegar con maior rapidez a todas as entidades da provincia que a soliciten”. Así mesmo, explicou que os diferentes Concellos polos que van ir pasando as maletas poden engadir aqueles libros escritos ou protagonizados polas mulleres do municipio, “co obxectivo de *visibilizar o talento e as historias das mulleres da nosa provincia”.

Esta primeira maleta conta con case unha trintena de libros infantís, xuvenís e para persoas adultas, co obxectivo de que non só as mulleres, senón tamén as nenas e mozas poidan formar parte do proxecto.

1.382 casos activos de violencia de xénero na provincia

Segundo informou a subdelegada, a día de hoxe na provincia de Pontevedra contabilizábanse 1.382 casos activos dentro do Sistema de seguimento de violencia de xénero –*VioGén- con 1.355 vítimas e 1.356 autores. 20 destes casos están *tipificados como de risco alto, 244 como de risco medio, 634 de risco baixo e 484 non apreciados.Ademais, 10 vítimas son menores de idade. A franxa de idade na que se concentran máis casos, tanto de vítimas como de autores, é entre os 31 e 45 anos.