Maica Larriba anima a los casi nueve mil jóvenes y chicas de la provincia a solicitar los 400 euros del Bono Cultural Joven

Imaxe da presentación na Libraría Paz

25/08/2022

Esta iniciativa ofrece 400 euros para investir en cultura a toda a xente nova que cumpre 18 anos en 2022 e pode solicitarse ata o 15 de outubro. “Con este Bono damos un paso máis no compromiso do Goberno coa mocidade e as nosas industrias culturais”, asegura a subdelegada.

Pontevedra, 25 de agosto de 2022.- A subdelegada do Goberno en Pontevedra, *Maica *Larriba, animou hoxe á mocidade da provincia a gozar da cultura aproveitando o Bono Cultural mozo que pon ao seu dispor o Goberno, que investirá na provincia 3,5 millóns euros no marco deste programa. Nunha visita este xoves á Libraría Paz, un dos establecementos adheridos á iniciativa, a subdelegada lembrou que os 8.899 pontevedreses e pontevedresas que cumpren 18 anos en 2022 xa poden beneficiarse dos 400 euros deste Bono que impulsa o Goberno central “para adquirir e gozar de produtos e #actividade culturais”. Na visita estivo acompañada polo dono da tenda, *Anxo Paz.

*Maica *Larriba sinalou que unha das condicións desta iniciativa do Ministerio de Cultura e Deporte é que debe gastarse en empresas, institucións ou manifestacións culturais que estean adheridas ao programa, polo que “é necesaria a implicación de todo o sector para conseguir que o impacto do Bono na cultura da nosa provincia sexa o maior posible”. Neste sentido, lembrou que xa poden solicitar a súa adhesión —a través da web *bonoculturajoven.gob.es— librarías, teatros, tendas de música, festivais, salas de cinema, museos e outros recintos de carácter cultural.

“Cantas máis empresas e entidades inscríbanse, máis posibilidades ábrense á mocidade”, engadiu. En paralelo, lembrou tamén que ata o 15 de outubro está aberto o prazo para que os mozos e mozos poidan solicitar esta axuda de 400 euros. A solicitude pode realizarse tamén a través da web específica do programa mediante certificado dixital ou chave *PIN. Unha vez concedida a axuda, recíbese un cartón prepagamento virtual para usar a través do móbil, que se pode empregar durante os doce meses seguintes en todas as empresas culturais adheridas ao programa. Este cartón tamén está dispoñible en formato físico para quen así o requira e será Correos a entidade encargada de distribuíla. A subdelegada sinalou que o obxectivo deste Bono Cultural *Xoven é “ fomentar os hábitos de consumo culturais en todas as súas variantes, xa desde a mocidade, así como apoiar ao sector cultural”. O Bono Cultural está dividido en tres apartados co propósito de fomentar o acceso a diversas expresións culturais.

Deste xeito, cada persoa beneficiaria poderá destinar ata 200 euros para artes en vivo, patrimonio cultural e artes audiovisuais (música en directo, cinema, museos, etc.); un máximo de 100 euros para produtos culturais en soporte físico (como libros ou discos) e outros 100 euros para consumo dixital ou en liña (prensa dixital, *podcasts, videoxogos en liña, etc.) Cun investimento a nivel nacional de máis de 200 millóns de euros, o orzamento para a provincia pontevedresa será de 3,5 millóns, “o que supón unha moi boa noticia para Pontevedra e un ánimo para a economía e, en particular, para o sector cultural”, expresou a subdelegada. “En definitiva, esta iniciativa evidencia o apoio firme do Goberno de España ao sector cultural, que se viu especialmente danado pola pandemia e as medidas sanitarias, e supón paso máis no compromiso do Goberno coa mocidade”, concluíu.