José Miñones referenda o apoio do Goberno ao programa Vacacións en Paz, co que preto de 200 nenos e nenas saharauís pasan este verán en Galicia

24/08/2022

O delegado brinda a súa colaboración á Asociación *Solidariedade *Galega *co *Pobo Saharauí para continuar apoiando a organización

“Vacacións en Paz é un programa con gran arraigamento na nosa comunidade, con décadas de traxectoria, e conta co respaldo inequívoco do Goberno”, destaca

Avanza que a Delegación do Goberno seguirá facilitando os trámites para desenvolver esta iniciativa “enriquecedora para toda a comunidade”

O delegado do Goberno en Galicia, José Miñones, referendou esta mañá na Coruña o compromiso do Goberno co programa Vacacións en Paz, co que 184 nenos e nenas saharauís de entre 10 e 12 anos están a pasar este verán en familias de acollida temporal en Galicia. O delegado recibiu aos participantes e a membros da Asociación *Solidariedade *Galega *co *Pobo Saharauí (*Sogaps) no Museo Museo Nacional de Ciencia e Tecnoloxía (*MuNCyT), durante unha visita de grupo á instalación.

“Desde o Goberno de España e, concretamente, desde esta Delegación do Goberno, implicámonos na execución deste programa, colaborando na axilización dos trámites para que preto de 200 menores do Sahara desprazáronse ao catro provincias galegas para pasar os meses de verán”, manifestou José Miñones, e agradeceu á presidenta de *Sogaps, Maite Illa, o seu “firme compromiso” e o seu “intenso traballo” de organización. “Vacacións en Paz é un programa con gran arraigamento na nosa comunidade, con décadas de traxectoria, e conta co respaldo inequívoco do Goberno”, recalcou o delegado.

José Miñones fixo alusión aos beneficios que o programa *propociona aos participantes, ao permitirlles evitar as altas temperaturas, de máis de 50 graos, que se rexistran no Sahara en xullo e agosto, darlles acceso a asistencia sanitaria e proporcionarlles unha experiencia vital memorable grazas ás familias galegas que lles abren cada ano as portas do seu fogar. Tamén se referiu a que a chegada dos nenos e nenas saharauís é “moi enriquecedora para as familias acolledoras e para toda comunidade”. “Por iso imos seguir apoiando o programa Vacacións en Paz e pómonos a disposición da Asociación *Solidariedade *Galega *co *Pobo Saharauí para colaborar”, concluíu.

Este ano participan no programa Vacacións en Paz 99 nenas e 85 nenos saharauís en Galicia. Por provincias, 84 deles están a pasar o verán en Pontevedra, 69 na  Coruña, 19 en Ourense e 12 en Lugo.