Isabel Rodríguez anima a la juventud de A Mariña a disfrutar de la cultura con el Bono Cultural Joven del Gobierno

Imaxe da subdelegada do Goberno na Feira do Libro de Viveiro

12/08/2022

O Ministerio de Cultura ofrece 400 euros para investir en cultura a todos os mozos que cumpren 18 anos en 2022

Na provincia poden beneficiarse do Bono Cultural Mozo 2.341 mozos

A subdelegada do Goberno en Lugo, Isabel Rodríguez, animou hoxe á mocidade da Mariña a gozar da cultura aproveitando o Bono Cultural Mozo que pon ao seu dispor o Goberno, que investirá 936.400 euros na provincia nunha iniciativa destinada a apoiar a industria cultural. A subdelegada, que participou hoxe, xunto coa alcaldesa María Loureiro, na inauguración da *XXV Feira do Libro de Viveiro manifestou que a Feira do Libro é unha boa oportunidade para comprar libros e facer uso do Bono Cultural, unha axuda implantada polo Goberno para favorecer a industria cultural da que se poden beneficiar na provincia 2.341 mozos.

Isabel Rodríguez destacou que esta axuda tamén servirá para dinamizar o comercio de proximidade nos concellos e, ademais, contribuirá a algo tan importante como é xerar hábitos de consumo de produtos culturas entre a mocidade

Rodríguez informou de que o Ministerio de Cultura facilita un bono de 400 euros para investir en cultura a todos os mozos e mozas que cumpren os 18 anos en 2022. Na provincia de Lugo os beneficiarios potenciais son 1.180 mozas e 1.161 mozos, aos que pediu que aproveiten a oportunidade que lles brinda o Goberno para acceder a produtos culturais do seu interese.

O prazo para a solicitude do Bono Cultural Xove está aberto desde o 25 de xullo e as solicitudes fanse a través dunha web e unha *app. Unha vez concedida a axuda, recíbese un cartón *prepagado *vitual para usar a través do móbil que se pode empregar en todas as empresas culturais adheridas ao programa. Todas as entidades interesadas en vender os seus produtos e servizos aos portadores deste cartón poden tramitar a súa adhesión ao programa a través da páxina web do Bono Cultural.

O bono está dividido en 3 apartados, para fomentar o acceso a diversas expresións culturais:

-200€ para artes en vivo, patrimonio cultural e audiovisuais

-100€ para productos culturales en soporte físico como libros, revistas, prensa, videojuegos, discos, partituras, etc.

-100€ para consumo dixital como *suscripciónes a plataformas musicais, *audiolibros, prensa dixital, videoxogos en liña, descarga de *podcast, entre outros.

O Goberno impulsa este novo programa de axudas coa finalidade de revitalizar e dinamizar o sector cultural en España, garantindo a sustentabilidade das industrias culturais e creativas tras o negativo impacto causado pola pandemia da Covid-19; así como de fomentar a accesibilidade universal e diversificada á cultura, promovendo entre os mozos a *fidelización que xere o hábito de consumo de produtos culturais.