*Maica *Larriba destaca a “total colaboración” do Goberno de España na loita contra o lume

10/08/2022

A subdelegada presentou hoxe a Operación Sentinela Galego 2022, que mobilizará 30 patrullas e diversos medios aéreos para a vixilancia e prevención dos incendios forestais en Galicia
A campaña desenvolverase do 15 de agosto ao 30 de setembro , con posibilidade de prórroga

A subdelegada do Goberno en Pontevedra, *Maica *Larriba, presentou esta mañá xunto ao *conselleiro do Medio Rural, José González, e ao Xefe da Brigada "Galicia" VII (BRILAT),  @ou *xeneral Luís Cortés, a Operación Sentinela Galego 2022. A subdelegada do Goberno anunciou que “un ano máis e como veñen facendo desde o 2007, as Forzas Armadas colaborarán na loita contra os incendios forestais no noso territorio no marco do convenio asinado coa Xunta de Galicia”. No acto de presentación, que tivo lugar na base *helitransportada do *Campiño, en Pontevedra,  tamén estaban presentes *to comisario provincial accidental da Policía Nacional, Ramiro José Gómez, e o coronel xefe provincial da Garda Civil, Simón *Venzal.

*Maica *Larriba informou que este ano as Forzas Armadas despregarán un operativo integrado por 30 patrullas e medios aéreos non tripulados do exército de #Terra co obxectivo de realizar labores de vixilancia, *disuasión e prevención dos lumes en 33 concellos galegos, repartidos nun total de 7 distritos forestais. “Un operativo que evidencia a total implicación do Exército e do Goberno de España na protección dos nosos montes e da cidadanía”, subliñou.

Entre as funcións destas patrullas, cuxo número poderá ser ampliable ata 75 no caso de nivel máximo de esforzo —na actualidade, medio—, atópanse as de vixiar e manter unha presenza disuasoria nas zonas asignadas, facilitar información aos servizos de extinción e notificar a Forzas e Corpos de Seguridade sobre aquelas persoas que puidesen estar implicadas na provocación de incendios intencionados. Neste sentido, a subdelegada quixo lembrar o “traballo fundamental que tamén realizan na loita contra os incendios forestais a Garda Civil e a Policía Nacional” .

Por último, *Larriba subliñou a importancia de manter “a colaboración e a cooperación *interinstitucional para que a prevención e loita contra os incendios sexa eficaz”.
A Operación Sentinela desenvolverase do 15 de agosto  ao 30 de setembro , con posibilidade de prórroga en función das circunstancias.

Compromiso do Goberno de España na loita contra o lume

O Goberno de España mantén a disposición da Xunta de Galicia preto de 4.000 efectivos, dez aeronaves e 31 *drones de vixilancia para colaborar no dispositivo de prevención e extinción de incendios durante a época de máximo risco. A campaña estatal contra os incendios forestais mobiliza a medios persoais e técnicos dos ministerios de Defensa, Interior e para a Transición Ecolóxica e o Reto Demográfico e inclúe tamén axentes da Garda Civil, Policía Nacional e persoal do Exército de #Terra (*Brilat, *UME) e da Armada (Terzo Norte).
Entre as novidades do dispositivo deste ano, cabe destacar a incorporación de 30 *drones do Exército e da Armada ademais dun *dron *PASI de gran tamaño e características especiais.