María Rivas reivindica o apoio do Goberno ás industrias culturais da provincia da Coruña, con 3,7 millóns de euros destinados ao Bono Cultural Xove

10/08/2022

A subdelegada presenta na Casa da Cultura de Vimianzo esta iniciativa do Ministerio de Cultura e Deporte, da que se poden beneficiar 9.346 mozos da provincia

O Bono Cultural ofrece 400 euros para investir en cultura a toda a xente nova que cumpre 18 anos en 2022

“Con este Bono damos un paso máis no compromiso do Goberno coa mocidade e as nosas industrias culturais”, asegura a subdelegada

A subdelegada do Goberno na Coruña, María Rivas, animou hoxe á mocidade da provincia a gozar da cultura aproveitando o Bono Cultural Mozo que pon a súa disposición o Executivo, que investirá na provincia 3,7 millóns euros neste programa destinado a apoiar a industria cultural. Rivas desprazouse hoxe a Vimianzo, onde presentou esta iniciativa do Ministerio de Cultura e Deporte a un grupo novos e a representantes do sector das industrias culturais, co fin de trasladarlles o contido desta nova axuda que acaba de activar o Goberno o pasado mes de xullo.

No encontro, estivo tamén acompañada pola alcaldesa de Vimianzo, Mónica Rodríguez; o alcalde de Dumbría, José Manuel Pequeno, a tenente de alcalde de Dumbría, María *Agulleiro; as concelleiras de Benestar Social e Cultura de Vimianzo, María José Pouse e Rosa Branco; concelleiro de Obras, Miguel Anxo Pérez; e o concelleiro de Deportes do Concello de Camariñas, *Fabian Canosa.

A subdelegada explicou que na provincia da Coruña son 9.346 os mozos que poden beneficiarse deste Bono Cultural Mozo,  que representa o 40% da comunidade. Lembrou que o Ministerio facilita unha axuda de 400 euros para investir en cultura a toda a mocidade que cumpre os 18 anos en 2022. Na provincia da Coruña son, en concreto, 4.794 mozos e 4.552 mozas, aos que a subdelegada pediu que aproveiten a oportunidade que lles brinda o Goberno.

“Queremos que a xente nova que este ano entra na maioría de idade fágao da man da cultura, porque non se nos ocorre mellor forma de celebrar o paso á idade adulta”.

O Bono Cultural está dividido en tres apartados, co propósito de fomentar o acceso a diversas expresións culturais. Deste xeito, cada persoa beneficiaria poderá destinar ata 200 euros para artes en vivo, patrimonio cultural e artes audiovisuais —como música en directo, cinema, museos, etc.—; un máximo de 100 euros para produtos culturais en soporte físico —como libros ou discos— e outros 100 euros para consumo dixital ou en liña, como prensa dixital , *podcasts, videoxogos en *linea, etc.

“Con este Bono damos un paso máis no compromiso do Goberno coa mocidade e as nosas industrias culturais. É unha iniciativa que vai contribuír, por unha banda, a dinamizar o comercio de proximidade nos concellos e, por outra, a xerar hábitos de consumo de produtos culturais entre a mocidade”, asegurou a subdelegada.

SOLICITUDE DO BONO CULTURAL MOZO

O prazo para solicitar esta axuda está aberto desde o 25 de xullo e termina o próximo 15 de outubro. Esta solicitude pode facerse a través da web especifica do programa: www.bonoculturajoven.gob.es. Unha vez concedida a axuda, recíbese un cartón prepagamento virtual para usar a través do móbil, que se pode empregar en todas as empresas culturais adheridas ao programa. O cartón tamén está dispoñible en formato físico para quen así o requira e os 400 euros poderán empregarse durante os 12 meses seguintes á súa concesión. Será Correos a entidade encargada de distribuíla.

Así mesmo, as entidades interesadas en vender os seus produtos e servizos aos portadores deste cartón poden tramitar a súa adhesión ao programa tamén a través da páxina web do Bono Cultural, onde se especifican todos os datos que deberán achegar no caso concreto de cada unha das distintas empresas e entidades que desexen adherirse.

O programa, indicou a subdelegada, está a ser todo un éxito, pois nestas primeiras semanas xa solicitaron o bono un total de 166.583 mozos de todo o país, o 33% do total de mozos destinatarios. O Goberno impulsa esta axuda coa finalidade de revitalizar e dinamizar o sector cultural en España, garantindo a sustentabilidade das industrias culturais tras o negativo impacto causado pola pandemia da Covid-19. Esta iniciativa do Ministerio de Cultura e Deporte busca igualmente fomentar a accesibilidade universal e diversificada á cultura, promovendo entre a xente nova a *fidelización que xere o hábito de consumo de produtos culturais.