Isabel Rodríguez destaca en Palas de Rei la labor de la Guardia Civil en la protección de los peregrinos

Imaxe da subdelegada co alcalde de Palas de Rei

04/08/2022

A subdelegada do Goberno e o alcalde presiden unha reunión na que se constatou que Palas de Rei mantén bos niveis de seguridade

A taxa de criminalidade do concello é inferior á media provincial

Desde 2020 rexistrouse unha denuncia por violencia de xénero

En 2021 producíronse 58 infraccións penais, cifra semellante ás anteriores á pandemia

A subdelegada do Goberno, Isabel Rodríguez, eloxiou hoxe en Palas de Rei o gran esforzo que está a realizar a Garda Civil para a protección dos numerosos peregrinos que percorren o Camiño Francés. Destacou o labor dos medios despregados no Plan de Seguridade do Xacobeo durante a Xunta Local de Seguridade que presidiron a subdelegada e o alcalde de Palas de Rei, Pablo Taboada. Na reunión, celebrada esta mañá en dependencias municipais, participaron tamén mandos da Garda Civil e o Subsector de Tráfico da Garda Civil, da Policía Local e da Policía Autonómica.

Isabel Rodríguez indicou que a protección dos peregrinos é fundamental para manter a vitalidade do Camiño que é un gran elemento dinamizador da economía de Palas de Rei. Referiuse a os recursos destinados á protección da ruta *xacobea como a Oficina Móbil da Garda Civil que dá servizo aos peregrinos no Camiño Francés, o reforzo que prestan policías estranxeiros e a campaña informativa #*NoCaminasSola, dirixida a mulleres que fan o Camiño, que leva a cabo na provincia a Unidade contra a Violencia sobre a Muller da Subdelegación do Goberno.

A subdelegada tamén informou de que Palas de Rei se sitúa entre os concellos máis seguros da provincia, segundo reflicten os datos de delincuencia rexistrados o ano pasado.

Isabel Rodríguez explicou que as estatísticas da Garda Civil recollen que se pechou 2021 cunha taxa de criminalidade de 17,49 por mil habitantes, cando a media de España é de 41,4 por mil e a da provincia de Lugo de 24,6 por mil.

Detallou que o ano pasado producíronse en total 58 infraccións penais, foron detidas 8 persoas e investigadas outras 9. Estas cifras supoñen que a seguridade se mantén en valores semellantes aos anteriores á pandemia.

Canto á violencia de xénero, a subdelegada destacou que en Palas de Rei non se rexistrou ningunha denuncia por este motivo nos anos 2020 e 2021. No que levamos de 2022 produciuse 1 denuncia por violencia de xénero.

Ademais, a subdelegada deu conta das actividades realizadas en centros escolares de Palas de Rei dentro do Plan Director para convivencia e mellora da seguridade escolar. Explicou que no último curso académico os *formadores da Garda Civil impartiron 5 charlas ao alumnado do municipio. Trataron sobre acoso escolar, adicción a videoxogos, ciberseguridade, seguridade viaria e prevención de incendios forestais.