Maica Larriba garantiza un amplio dispositivo de seguridad para las Fiestas del Monte de A Guarda

A Xunta de Seguridade celebrouse no *concello

28/07/2022

A romaría de subida ao monte contará cun *escuadrón de cabalaría da Garda Civil e Tráfico activará numerosos controis móbiles e aleatorios de alcol e drogas nos principais accesos e saídas da localidade.

Pontevedra, 28 de xullo de 2022.- A subdelegada do Goberno en Pontevedra, *Maica *Larriba, presidiu a Xunta Local de Seguridade do Concello da Guarda, xunto o alcalde, Antonio Lomba. Tamén asistiu o coronel xefe provincial da Garda Civil, Simón *Venzal, e outros responsables do corpo, así como da Policía Local e da seguridade municipal. O tema principal do encontro tivo relación coa celebración das súas tradicionais Festas do Monte que se recuperan tras dous anos sen celebrarse por mor da pandemia de covid-19.

Deste xeito, a reunión centrouse en promover e coordinar todas as medidas encamiñadas a garantir a seguridade na localidade durante o desenvolvemento dos actos desde multitudinario evento que terán lugar entre o 6 e o 15 de agosto, cos días grandes nas xornadas do 12, 13 e 14. Así, *Maica *Larriba supervisou os operativos necesarios para o bo desenvolvemento destes festexos, que pasan por establecer unha ampla coordinación entre a Policía Local e a Garda Civil para garantir a seguridade. Entre as accións que se van a levar a cabo, un *escuadrón de cabalaría da Garda Civil participará no dispositivo do día grande da festa o domingo, día 14, coa romaría da subida ao monte.

Así mesmo, contarase coa presenza da compañía de reserva da *comandancia de Pontevedra que reforzará o posto da Guarda. Doutra banda, a Garda Civil de Tráfico activará controis de circulación móbiles e *aleatroios nos principais accesos e saídas da localidade, dispondo de varias patrullas para a realización de controis de alcoholemia e drogas que sirvan de prevención pola posible falta de responsabilidade dalgúns condutores. Ademais, servirán de apoio aos axentes da Policía Local, garantindo o bo desenvolvemento das actividades festivas.