Isabel Rodríguez ratifica el compromiso del Gobierno de dotar al rural lucense de conexión a internet ultrarrápida

Imaxe subdelegada reunión Deputación e Adamo

27/07/2022

Rodríguez lembra que o Goberno está a mobilizar investimentos por importe de 23,7 millóns de euros para estender a banda larga na provincia

A subdelegada do Goberno, Isabel Rodríguez, ratificou hoxe o compromiso do Goberno de dotar ao rural lucense de conexión *ultrarrápida a internet, para o que está a desenvolver un gran esforzo económico na provincia. A subdelegada fixo estas declaracións despois dunha reunión que mantivo co presidente da Deputación provincial, José Tomei, e co responsable de Adamo en Galicia, David Chairo, que deu conta dos traballos que ten en execución esta empresa para o despregamento da fibra óptica na provincia de Lugo con financiamento do Goberno.

Isabel Rodríguez destacou que o Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital avanza no obxectivo de proporcionar conectividade ao rural da provincia coa segunda convocatoria de axudas do Programa de *Universalización de Infraestruturas Dixitais para a Cohesión ÚNICO-Banda Larga que destina outros 12,3 millóns de euros para financiar proxectos na provincia de Lugo.

A subdelegada lembrou que esta nova convocatoria de axudas, lanzada no mes de xuño, inscríbese na decisión do Goberno de levar a banda larga a toda a provincia.

A nova convocatoria de axudas súmase aos investimentos que xa están a mobilizar, por importe de máis de 23,7 millóns de euros, a través do Plan *PEBA e a primeira convocatoria do Plan *UNICO. Ambos están en execución e contan con subvencións do Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital que achega 15,9 millóns de euros de axudas con fondos procedentes do Plan de Recuperación, Transformación e *Resiliencia.

Co Plan *PEBA, a empresa Adamo xa levou a fibra óptica as vivendas situadas en 35 concellos da provincia e nos próximos meses previu realizar obras para despregar Internet *ultrarrápido noutros 8 municipios. Concretamente traballará para dotar de fibra óptica a vivendas de Abadín, Castroverde, Chantada, Friol, Guitiriz, Monforte de Lemos, A Pontenova e Riotorto, co que a finais de ano serán 80.000 as vivendas conectadas.