Isabel Rodríguez destaca que el Gobierno cumple con A Mariña con inversiones como el millón de euros previsto para el paseo peatonal entre las playas de Peizás y A Pampillosa

Imaxe de arquivo da subdelegada co alcalde de Foz

22/07/2022

A subdelegada lembra que o Goberno leva os seus compromisos coa provincia de Lugo ao Boletín Oficial do Estado, que hoxe publica a licitación do proxecto de final do paseo peonil na costa de Foz

O Ministerio para a Transición Ecolóxica e o Reto Demográfico desbloquea un proxecto moi esperado polos veciños de Foz

A actuación prevé executar un carreiro peonil de 1.600 metros nuns terreos que xa están expropiados

A subdelegada do Goberno, Isabel Rodríguez, remarcou hoxe o compromiso do Goberno coa comarca da Mariña, que se pon de manifesto con iniciativas como o desbloqueo do proxecto para crear un carreiro peonil entre as praias de *Peizás e A *Pampillosa no concello de Foz no que previu investir un millón de euros.

A subdelegada destacou que o Goberno cumpre con Foz e coa Mariña, non con palabras senón facendo efectivos investimentos que se concretan de maneira oficial, no Boletín Oficial do Estado. Así, anunciou que hoxe mesmo, o Ministerio para a Transición Ecolóxica e o Reto Demográfico publica no BOE a licitación da adaptación do proxecto de obtención de espazos para uso público e execución dun carreiro peonil entre as dúas praias.

Isabel Rodríguez explicou que o Ministerio para a Transición Ecolóxica e o Reto Demográfico acaba de sacar a licitación esta actuación cun orzamento de licitación de 1.089.993 euros (IVE incluído) para a execución dun proxecto moi esperado polos veciños de Foz que permitirá aumentar o goce dos seus recursos naturais e paisaxísticos.

Rodríguez lembrou que grazas a este Goberno avánzase nun proxecto para o cal xa foran expropiados os terreos hai case unha década e que suporá o peche definitivo do paseo xa existente pola costa entre as praias do *Fondás, na ría de Foz, e o interior da ría do *Ouro.

A subdelegada sinalou que o proxecto consiste na creación dun carreiro peonil, cunha lonxitude de 1.600, que dará continuidade ao bordo litoral da costa continuando a recuperación do ámbito entre o bordo de *Pampillosa e *Peizás.