María Rivas ultima co Concello de Rianxo o dispositivo de seguridade para as principais citas festivas do verán

21/07/2022

Xunto ao alcalde, Adolfo Muíños, a subdelegada do Goberno na Coruña preside unha nova Xunta Local de Seguridade extraordinaria para garantir a efectividade das medidas adoptadas en materia de seguridade na celebración das próximas festas

Rivas pide prudencia á cidadanía nun ano no que se recuperan grandes citas como a *Festa dá *Xouba e a *Festa *do *Mexillón, e en que se esperan grandes *aglomeracións nas *Festas dá Guadalupe do mes de setembro

A subdelegada do Goberno na Coruña, María Rivas, presidiu esta mañá unha nova Xunta Local de Seguridade xunto ao alcalde de Rianxo, Adolfo Muíños, co obxectivo de pór en común os operativos e conseguir a máxima coordinación nas próximas citas festivas desta localidade da comarca de Barbanza. Tamén participaron no encontro responsables da Garda Civil e da Policía Local.

No transcurso da reunión lembraron que, tras dous anos sen as celebracións habituais por mor da pandemia, este verán volven no seu formato habitual grandes citas como a *Festa dá *Xouba, que se celebra este fin de semana, e a do mexillón, fixada para o 6 e 7 de agosto. Na reunión tamén revisaron o dispositivo para as *Festas dá Guadalupe do mes de setembro. "O obxectivo é alcanzar un clima de seguridade e tranquilidade para todas estas celebracións, tentando previr calquera tipo de contratempo”, declarou Rivas.

A subdelegada puido comprobar as accións que van levar a cabo os Corpos e Forzas de Seguridade do Estado nestas datas, nas que Garda Civil e efectivos de Protección Civil servirán de apoio aos axentes da Policía Local, garantindo o bo desenvolvemento das actividades festivas.

Desde a Subdelegación, lembrou Rivas, “estamos a disposición do alcalde e do concello, e imos facer todo o posible para apoiar á organización en salvagárdaa da seguridade das persoas”. Foi precisamente a coordinación entre os distintos corpos o que máis valoraron tanto a subdelegada como o alcalde, que destacaron o papel fundamental da Policía Local e da Garda Civil. “A colaboración e coordinación que manteñen nos labores de seguridade cidadá é esencial”, asegurou a subdelegada.

Na reunión os asistentes subliñaron que son festas que van aumentar o número de visitantes, o tráfico e, por tanto, as medidas de seguridade para todos e todas. “Sabemos que a xente ten moitas ganas de pasalo ben, e así o estamos vendo nas festas que xa se están celebrando en toda a provincia, pero pedimos como sempre prudencia e colaboración para evitar posibles incidencias”, concluíu Rivas.

Doutra banda, a subdelegada e o alcalde anunciaron que se redobrarán os esforzos para loitar contra as agresións machistas. Respecto disto, Rivas destacou a colaboración do concello para activar os denominados “puntos violeta”, nos que se ofrecerá información para saber como actuar ante un caso de violencia contra a muller.

VISITA Ao POSTO DA GARDA CIVIL

Antes da celebración da xunta, a subdelegada visitou o posto da Garda Civil en Rianxo, acompañada polo alcalde e o coronel xefe da *Comandancia da Garda Civil da Coruña, Francisco Javier *Jambrina.

O obxectivo destas visitas é coñecer de primeira man as necesidades os acuartelamentos, os servizos que se prestan e saudar aos axentes da Garda Civil que prestan servizo na provincia. Rivas recoñeceu e agradeceu, unha vez máis, o “esforzo e dedicación” de todos os profesionais da Garda Civil, resaltando o papel decisivo que desenvolven no mundo rural. A subdelegada visitou tamén as instalacións da Policía Local.