A subdelegada do Goberno supervisa co alcalde de Pedrafita do Cebreiro as medidas adoptadas para garantir a seguridade viaria ante o aumento do tráfico na vila

Imaxe subdelegada en Pedrafita co alcalde

15/06/2022

Isabel Rodríguez y José Luis Raposo destacan la eficacia de las medidas ya implantadas y coinciden en la necesidad de conjugar la fluidez de la circulación con la seguridad de peones y conductores

A subdelegada viaxou esta mañá a Pedrafita, onde se reuniu co alcalde e con responsables de Estradas, da Dirección Xeral de Tráfico e da Garda Civil de Tráfico, para avaliar o impacto do tráfico desviado da A-6

Rodríguez destaca a boa colaboración do Goberno co Concello de Pedrafita do Cebreiro e coa Xunta e informou o contido da reunión á *conselleira de Infraestruturas e Mobilidade

A Dirección Xeral de Tráfico instalou paneis informativos para advertir aos condutores e sinalización luminosa do límite de velocidade a 40km/ *h

A subdelegada do Goberno en Lugo, Isabel Rodríguez, destacou esta mañá que o Goberno “non escatima esforzos para minimizar no posible os problemas ocasionados polo corte ao tráfico da A-6 debido ao derrubamento do viaduto de Castro”. A subdelegada viaxou esta mañá a Pedrafita do Cebreiro onde mantivo unha reunión co alcalde, José Luís Raposo, para supervisar as medidas implantadas coa finalidade de garantir a seguridade viaria neste concello ante o aumento do tráfico que se rexistra na vila ao desviarse pola *N-6 todos os vehículos que habitualmente circulan pola A-6. Na reunión, celebrada esta mañá no Concello, tamén participaron os responsables na provincia da Unidade de Estradas do Ministerio de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana, da Xefatura Provincial de Tráfico e do Subsector de Tráfico da Garda Civil.

A subdelegada do Goberno e o alcalde destacaron a eficacia que están a ter as medidas implantadas na última semana tanto pola Dirección Xeral de Tráfico como polo Ministerio de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana. Así mesmo coincidiron na necesidade de conxugar a fluidez do tráfico coa imprescindible seguridade de peóns e condutores.

Isabel Rodríguez informou de que “hoxe me trasladei a Pedrafita para comprobar como está a situación, as medidas que xa temos implantadas e ver que outras podemos adoptar”. Resaltou que “desde o primeiro momento, traballamos en coordinación co Concello para minimizar no posible os problemas ocasionados aos veciños polo aumento no tráfico na travesía”.

A subdelegada tamén subliñou a colaboración do Goberno coa Xunta de Galicia, á que mantén informada en todo momento. De feito, a subdelegada informou, esta mesma mañá, do contido da reunión e das medidas adoptadas para garantir a seguridade viaria en Pedrafita á *conselleira de Infraestruturas e Mobilidade, *Ethel Vázquez.

Rodríguez lembrou que “tanto o delegado do Goberno como eu estamos en comunicación permanente co alcalde desde o momento no que se produciu o derrubamento no viaduto de Castro”. Explicou que “pretendemos que o aumento na circulación cause as menores molestias posibles, e, sobre todo, tomar todas as medidas que sexan necesarias para garantir a seguridade viaria tanto dos peóns como dos condutores que temporalmente están a ser desviados pola Nacional-6 e, por tanto, teñen que atravesar Pedrafita”.

“Os veciños deben saber que non escatimaremos en medios para diminuír no posible o impacto negativo do aumento do tráfico nas súas vidas”, dixo.

Ata o momento, a Dirección Xeral de Tráfico instalou dous paneis informativos, en ambos os extremos da travesía, tanto en sentido A Coruña como Madrid, que advirten aos condutores, así como sinalización luminosa do límite de velocidade a 40 km/ *h e da posible presenza de peóns na calzada. Pola súa banda, a Unidade de Estradas situou uns *bolardos á beira da calzada nas proximidades do Concello para impedir o estacionamento de vehículos que reste visibilidade aos que traten de incorporarse á *N-6 nesa zona.

Ademais, a Garda Civil de Tráfico realiza controis de velocidade na zona. Na reunión tamén se acordou reforzar as medidas de seguridade en datas como os días de feira, nas que se rexistra maior afluencia de persoas na vila. E decidiuse facer un seguimento da situación nos próximos días por se  fose necesario implantar algunha nova medida.