Isabel Rodríguez comprueba las mejoras en el Camino de Santiago a su paso por la provincia, que financia el Gobierno con casi 3 millones de euros

Imaxe subdelegada na Pena con alcalde e peregrinos

23/06/2022

A subdelegada felicítase polos traballos de posta en valor do núcleo rural tradicional da Pena, nos que o Ministerio de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana investiu 600.000 euros

Rodríguez destaca o compromiso do Goberno coa revitalización do Camiño, como proban o sete actuacións que financia no Camiño Francés ao seu paso pola provincia de Lugo

A subdelegada do Goberno, Isabel Rodríguez, felicitouse hoxe polo resultado alcanzado cos traballos de acondicionamento do lugar da Pena, punto de tránsito dos peregrinos que se dirixen a Santiago polo Camiño Francés, que realizou no último ano o Ministerio de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana. A subdelegada desprazouse esta mañá a Paradela para visitar o lugar da Pena unha vez finalizadas as obras do proxecto de recuperación e posta en valor deste núcleo rural tradicional. Na visita estivo acompañada polo alcalde de Paradela, Juan Manuel Mato.

Isabel Rodríguez destacou que a recuperación do lugar da Pena é unha mostra do absoluto compromiso do Goberno co Camiño de Santiago. “É a demostración da implicación e o respaldo que dá o Goberno ao Xacobeo e da atención ás demandas dos concellos da provincia que forman parte do Camiño de Santiago.

Rodríguez lembrou que esta actuación foi financiada polo Goberno dentro do programa de posta en valor do Camiño de Santiago que desenvolve na provincia o Ministerio de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana. En Lugo son sete as actuacións que leva a cabo o Ministerio con cargo a este programa, algunhas xa concluídas como esta, co obxectivo de facer melloras no Camiño Francés, nas que está a investir 2,9 millóns de euros. Os concellos nos que o Goberno realiza melloras no Camiño Francés son Paradela, Palas de Rei, *Portomarín, Triacastela, Sarria, Monterroso e Pedrafita.

Para a subdelegada “é unha satisfacción comprobar o resultado desta actuación, que finalizou hai unhas semanas, xusto antes de comezar a tempada alta no paso de peregrinos pola zona” e resaltou “a mellora da zona respecto de como estaba cando vin, xusto hai un ano, cando acababan de comezar os traballos”, nos que o Goberno investiu case 600.000 euros. O Ministerio destinou 534.651 euros á execución da obra e outros 64.960 á redacción do proxecto.

O proxecto de recuperación e posta en valor do núcleo tradicional da Pena, que pertence á parroquia de *Ferreiros e forma parte da etapa Sarria-*Portomarín do Camiño Francés, centrouse na traza do Camiño de Santiago e na zona interior do núcleo e supuxo a realización de traballos nunha superficie aproximada de 1.700 *m2. A actuación combinou a restauración de elementos tradicionais existentes no lugar con outra rehabilitación urbana, de maneira que se mellora a calidade de vida dos habitantes desta contorna. Así, nos traballos hase *incluído a dotación dos servizos de abastecemento, saneamento, rede de pluviais e o soterramento dos tendidos aéreos de baixa tensión e iluminación.