Isabel Rodríguez destaca la apuesta del Gobierno por dotar al rural de la provincia de conexión internet ultrarrápida

Imaxe reunión subdelegada con responsable de Adamo Galicia

20/06/2022

A subdelegada reúnese coa empresa Adamo que comeza as obras para levar a fibra óptica a outras 7.200 vivendas de oito concellos

Rodríguez recuerda que el Gobierno está movilizando inversiones por importe de 23,7 millones de euros para extender la banda ancha en la provincia

A subdelegada do Goberno, Isabel Rodríguez, reuniuse hoxe co responsable de Adamo en Galicia, David Chairo, para coñecer a marcha dos traballos que desenvolve esta empresa para o despregamento da fibra óptica na provincia de Lugo con financiamento do Goberno. Na reunión, Isabel Rodríguez destacou o gran esforzo que está a desenvolver o Executivo para dotar de conexión a internet *ultrarrápida as vivendas e empresas da provincia.

Isabel Rodríguez informou de que o Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital avanza no obxectivo de proporcionar conectividade ao rural da provincia coa segunda convocatoria de axudas do Programa de *Universalización de Infraestruturas Dixitais para a Cohesión ÚNICO-Banda Larga que dedica outros 12,3 millóns de euros para financiar proxectos na provincia de Lugo.

A subdelegada lembrou que esta nova convocatoria de axudas forma parte da aposta do Goberno para levar a banda larga a toda a provincia. A nova convocatoria de axudas súmase aos investimentos que xa están a mobilizar, por importe de máis de 23,7 millóns de euros, a través do Plan *PEBA e a primeira convocatoria do Plan *UNICO.

Ambos están xa en execución e contan con subvencións do Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital que achega15,9 millóns de euros de axudas con fondos procedentes do Plan de Recuperación, Transformación e *Resiliencia.

Co Plan *PEBA, a empresa Adamo ten en marcha agora mesmo os traballos de enxeñaría para dotar de fibra óptica a máis de 7.200 vivendas de oito concellos lucenses. Trátase de vivendas situadas nos concellos de Abadín, Castroverde, Chantada, Friol, Guitiriz, Monforte de Lemos, A Pontenova e Riotorto que a finais do verán contarán coa conexión a Internet *ultrarrápida.