José Miñones reivindica en *GRI *Towers o liderado das empresas galegas no “impulso decisivo” do Goberno ás enerxías renovables con 16.000 millóns de euros

16/06/2022

O delegado apela á colaboración público-privada e á lealdade institucional para avanzar cara a unha economía *descarbonizada e un despregamento efectivo das enerxías renovables

Sitúa *GRI *Towers como “exemplo do vigor do sector industrial de Ourense e do emprego de calidade”

“O Goberno está a pór as bases de futuro de Galicia co Plan de Recuperación, para ser máis sustentables e máis verdes”

José Miñones pide colaboración á Xunta: “Non se pode estar pola mañá falando da necesidade de actuar contra o cambio climático e pola tarde votando en contra de axilizar a tramitación de eólicos”

Alumnos de FP Dual do Carballiño fórmanse nesta factoría, dentro do “ensino de calidade, integrada e moderna” que promove o Executivo coa nova Lei de FP e con 114*M€ transferidos a Galicia

O delegado do Goberno en Galicia, José Miñones, reivindicou esta mañá o liderado das empresas galegas no “impulso decisivo” do Goberno ás enerxías renovables con 16.000 millóns de euros mobilizados a través do Plan de Recuperación. José Miñones fixo estas declaracións no Carballiño, durante a súa visita á fábrica de torres eólicas *GRI *Towers Galicia. “Co *PERTE de Renovables, o Goberno está a alentar de forma decisiva unha transición enerxética deseñada e fabricada en España, unha transición que implica a fábricas e a persoais galegos como esta de *GRI *Towers”, valorou o delegado. Nesta visita á planta do grupo *GRI *Renewable *Industries participou tamén o subdelegado do Goberno en Ourense, Emilio González.

José Miñones sitúo *GRI *Towers Galicia como “exemplo do vigor do sector industrial de Ourense, do emprego de calidade, da colaboración público-privada e do impulso ás enerxías renovables” e celebrou que a comunidade galega teña “a capacidade de ter unha industria de renovables a nivel internacional”. Con todo, asegurou que é necesario “ser máis ambiciosos e apostar desde todas as administracións”. Nese sentido, censurou a contradición da Xunta respecto ao despregamento eólico: “Non se pode estar pola mañá falando da necesidade de actuar contra o cambio climático e pola tarde votando en contra de axilizar os trámites para a  instalación de parques eólicos”, lamentou, e animou a impulsar o mapa eólico da comunidade.

O delegado tamén puxo en valor a contribución de *GRI *Towers ao sistema educativo público, como lugar de aprendizaxe de mozas que cursan FP Dual no Carballiño. “Esta é unha mostra do ensino de calidade, integrada e moderna que está a impulsar este Goberno”, afirmou o delegado, que remarcou a importancia da nova Lei de FP e dos 114 millóns de euros que o Goberno transferiu a Galicia no último ano para mellorar a formación profesional.

“Estamos convencidos de que non hai un proxecto máis transformador do tecido produtivo e da economía do noso país que a Formación Profesional, porque son estes profesionais os que construirán o futuro de Galicia”, defendeu o delegado. Nese sentido, engadiu que “o Goberno está a pór as bases de futuro co Plan de Recuperación, para ser máis sustentables e máis verdes”. Ademais, celebrou poder comprobar “que Galicia conta con capacidades tecnolóxicas e industriais para avanzar neste camiño da man coas empresas implantadas na comunidade”. O impulso ás enerxías renovables terá un impacto especialmente positivo nos territorios afectados polo reto demográfico, como é o caso de Galicia e da provincia de Ourense.

*PERTE de Renovables

O Proxecto Estratéxico para a Recuperación e Transformación Económica (*PERTE) de Enerxías Renovables, Hidróxeno Renovable e Almacenamento que o Goberno aprobou o pasado decembro prevé mobilizar máis de 16.000 millóns de euros ata 2026. Desta cantidade, 6.920 millóns de euros serán do Plan de Recuperación, Transformación e *Resiliencia do Goberno e máis de 9.450 millóns, do sector privado.

O *PERTE de Renovables servirá para reducir a dependencia enerxética do exterior, impulsar o potencial industrial do país, crear emprego de calidade e novos modelos de negocio, así como fomentar o autoconsumo e as comunidades enerxéticas. Segundo as previsións actuais, facilitará a creación de máis de 280.000 postos de traballo.

Despregamento da enerxía eólica

José Miñones lembrou que “Galicia é unha potencia en enerxías renovables” e manifestou o compromiso do Goberno co despregamento da enerxía eólica para combater a dependencia dos combustibles fósiles. “É unha necesidade inmediata a nivel #ambiental, para frear o cambio climático; e a nivel económico, para camiñar cara á *autosuficiencia enerxética”, valorou.

Nese sentido, destacou que “o Goberno está a responder aos desafíos” e que proba diso é o Plan Nacional de Resposta ás Consecuencias da Guerra en Ucraína, que inclúe o compromiso estatal de acelerar a tramitación dos proxectos de ata 7 megawatts de enerxía eólica. “Apelamos á colaboración público-privada e tamén á lealdade institucional para avanzar xuntos cara a unha economía *descarbonizada e un despregamento efectivo das enerxías renovables”, afirmou o delegado. “As enerxías limpas son o camiño e contamos coa oportunidade histórica do Plan de Recuperación para dar ese gran impulso ás renovables”, concluíu.