María Rivas anuncia que a comisaría da Policía Nacional de Ferrol-Narón reforzarase con 36 axentes

16/06/2022

Son, en concreto, 25 policías, tres oficiais e oito alumnos en prácticas

A subdelegada do Goberno na Coruña, María Rivas, mantivo esta mañá unha reunión co alcalde de Ferrol, Ángel Mato, para tratar temas de seguridade cidadá. No encontro tamén participaron o xefe superior da Policía Nacional en Galicia, Ramón Gómez Neto, e o novo comisario provincial, Fernando Javier Martínez *Marty, ademais dos concelleiros de *Seguridade e *Benestar Social e o xefe da Policía Local.

“Levabamos moito tempo traballando para incorporar a un comisario provincial na Coruña, funcións que como saben estaban asumidas pola Xefatura Superior”, destacou Rivas tras a reunión. “Estou segura de que a súa brillante traxectoria vainos axudar a seguir traballando para mellorar a seguridade en toda a provincia”.

O encontro serviu tamén para anunciar a incorporación de 36 novos axentes que reforzarán o persoal da comisaria de Ferrol-Narón. “Todos eles axudarán, sen dúbida, a prestar un mellor servizo á cidadanía”, subliñou a subdelegada. “E, polo seu posto, contribuirán tamén a fortalecer o traballo conxunto que realizan Policía Local e Nacional, incrementando incluso a coordinación e a cooperación entre os distintos corpos”.

Con estas novas incorporacións dáse resposta ás demandas realizadas desde o Concello nunha reunión mantida o pasado mes de maio, na que o alcalde trasladou a necesidade de reforzar os medios da Policía Nacional na cidade. “Nese encontro comprometémonos/comprometémosnos a ter en conta a demanda formulada polo Concello e a analizar diferentes posibilidades para darlle resposta. Agora podemos anunciar que o persoal vai crecer de forma importante con esas novas incorporacións”.