José Miñones pon a finalización do paseo marítimo da praia Compostela como exemplo da acción *municipalista do Goberno e do cumprimento dos compromisos con Vilagarcía

José Miñones pon a finalización do paseo marítimo da praia Compostela como exemplo da acción  *municipalista do Goberno e do cumprimento dos compromisos con Vilagarcía

15/06/2022

A segunda fase das obras contou cun orzamento de 633.000 euros dun total de 1,3 millóns de euros de investimento do Goberno, e supuxo a renovación de 748 metros de paseo

O delegado subliña a aposta do Executivo polos municipios galegos e por Vilagarcía, que suma investimentos estatais por un total de 12 millóns de euros

Jose Miñones incidiu na importancia de “seguir recuperando as cidades para as persoas”, e pondo os seus habitantes no centro. “Somos un Goberno *municipalista e un Goberno de acción”

O delegado do Goberno en Galicia, José Miñones, supervisou hoxe, xunto ao alcalde de Vilagarcía de Arousa, Alberto Varela, o fin das obras da segunda fase de rehabilitación do paseo marítimo da praia Compostela. “Unha obra que, finalizada, evidencia a materialización do cumprimento dun compromiso histórico que o Goberno de España adquirira con este Concello e os seus habitantes”, subliñou.

Jose Miñones salientou que “a obra ademais acabouse a tempo para poder ser gozada no verán, de maneira que todos os vilagarciáns e vilagarciás, e os milleiros de visitantes que nestes meses recibe a cidade, poidan gozar desde xa dun paseo completamente renovado, cunha mellor iluminación e pavimento en todos os seus tramos”.

Esta segunda e última fase do acondicionamento do paseo marítimo contou cun orzamento de 633.000 euros dun total 1,3 millóns de euros de investimento do Goberno e permitiu renovar o tramo central, comprendido entre o balneario da Compostela e as proximidades do lavadoiro de Carril.

O delegado explicou que os traballos executados nestes 748 metros foron similares aos realizados na primeira fase e consistiron na substitución das as laxas de lousa deterioradas por un pavimento de formigón *tintado moito máis resistente, duradeiro e accesible e na renovación do cableado eléctrico da iluminación pública en todo o tramo. “Demostramos así, unha vez máis, que este Goberno cumpre con Vilagarcía e coas demandas da súa veciñanza. Un compromiso que non se mostra só con feitos, iniciando as obras antes do previsto e cumprindo cos prazos outorgados, senón tamén con cifras”, salientou.

Neste sentido, José Miñones quixo lembrar que ademais dos 1,3 millóns de euros investidos neste paseo, os investimentos do Goberno central na vila alcanzan os 12 millóns de euros, tendo en conta a recente reforma da Casa do Mar e as diferentes liñas de financiamento do Plan da Recuperación, Transformación e *Resilencia alcanzadas polo Concello para desenvolver o seu turismo ou o seu comercio, entre outros.

O delegado do Goberno asegurou que “estes investimentos evidencian o compromiso do Goberno cos municipios galegos e, en particular, con Vilagarcía, así como o bo traballo realizado polo alcalde, Alberto Varela, e o seu equipo de goberno”, afirmou. “Somos un Goberno *municipalista e un Goberno de acción, polo que seguiremos traballando a favor da cohesión social e territorial e do desenvolvemento verde e sustentable desta vila e de todas as vilas galegas, recuperando as cidades para as persoas e pondo os seus habitantes no seu centro”, finalizou.