María Rivas destaca a traxectoria profesional do novo comisario provincial da Policía Nacional na Coruña

15/06/2022

Durante o encontro, no que tamén participou o xefe superior da Policía Nacional en Galicia, recalcaron a incorporación de 67 axentes que reforzarán o persoal da comisaria da Coruña

A subdelegada repasou cos mandos policiais os asuntos máis relevantes relacionados coa seguridade da provincia

A subdelegada do Goberno na Coruña, María Rivas, recibiu ao novo comisario provincial da Policía Nacional na Coruña, Fernando Javier Martínez *Marty, para darlle a benvida no seu novo posto. No encontro participou tamén o xefe superior da Policía Nacional en Galicia, Ramón Gómez Neto.

Rivas repasou cos mandos policiais os asuntos máis relevantes relacionados coa seguridade da provincia, como a importancia da loita contra a violencia de xénero, a vixilancia sobre a *ciberdelincuencia e a protección dos dereitos e liberdades da cidadanía da Coruña.

Durante o encontro, tamén recalcaron a incorporación de 67 novos axentes que reforzarán o persoal da comisaria da Coruña. Son en total 35 policías, 8 oficiais, 8 subinspectores, así como 16 alumnos en prácticas. Todos eles axudarán a prestar un mellor servizo á cidadanía.

"A seguridade é un dos bens máis prezados que ten a sociedade e non pode haber exercicio real de dereitos, nin pode haber democracia, se non hai seguridade", apuntou a subdelegada, que aproveitou para desexar ao novo comisario “todos os éxitos no seu novo desempeño profesional”, destacando a “responsabilidade e o compromiso” que require o cargo.

CURRÍCULO

Fernando *Martinez *Marty é graduado en *Criminología, con máster en Dirección Estratéxica da Seguridade Pública. Foi comisario xefe da Brigada Central de Delitos contra as Persoas, na Unidade Central de Delincuencia Especializada e Violenta, na Comisaría Xeral de Policía Xudicial. Exerceu como comisario na embaixada de España en Cuba e é experto en terrorismo islamita.