Isabel Rodríguez subraya el impacto positivo en la provincia del programa Kit Digital, solicitado por casi la mitad de las pymes para la digitalización de sus negocios

Imaxe reunión con *AJE

14/06/2022

A subdelegada destaca a transcendencia deste programa do Goberno de axudas á dixitalización para a modernización do noso tecido produtivo

Na provincia xa solicitaron o bono dixital 337 pequenas empresas e autónomos

Poden acceder a bonos por importe de 12.000 euros para adquirir solucións de dixitalización como o deseño da súa páxina web, a xestión de redes sociais e comercio electrónico; xestión de clientes ou ciberseguridade, entre outras

O prazo da primeira convocatoria, dirixida a empresas de entre 10 e 49 empregados, está aberto ata o 15 de setembro

En próximas convocatorias poderán solicitar o bono empresas de entre 3 e 9 empregados e *microempresas de menos de 3 empregados e autónomos

A subdelegada do Goberno en Lugo, Isabel Rodríguez, subliñou o impacto positivo da primeira convocatoria do programa Kit Dixital na provincia, pois se recibiron 337 solicitudes de empresas para esta axuda do Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital. A subdelegada reuniuse coa presidenta e outros directivos da Asociación de Novos Empresarios da provincia de Lugo aos que animou a aproveitar estas axudas, que xestiona Rede.es. Na reunión, celebrada na Subdelegación do Goberno, participaron a presidenta de *AJE Lugo, Noelia López; o vicepresidente, Ramón Díaz Varela, e o tesoureiro, José Luís Celeiro.

Isabel Rodríguez destacou a boa acollida que está a ter a primeira convocatoria deste programa do Plan de Recuperación, Transformación e *Resiliencia, xa que solicitaron o bono dixital case a metade das 707 empresas da provincia que poden acollerse a esta primeira convocatoria, que está dirixida a empresas de entre 10 e 49 empregados.

A subdelegada lembrou que o Goberno puxo en marcha esta liña de axudas para mellorar o nivel de dixitalización das pequenas empresas e os autónomos coa finalidade de contribuír a modernizar o noso tecido produtivo. Tamén resaltou que en só dous meses, o Goberno xa concedeu 8 millóns de euros en axudas procedentes dos fondos europeos do Plan de Recuperación a 634 pemes galegas.

Esta convocatoria é a primeira do tres que conforma o Programa Kit Dixital, que ten un orzamento total de 3.067 millóns de euros.

A CONVOCATORIA SEGUE ABERTA

As empresas interesadas poden solicitar as axudas na sede electrónica de Rede.es ( https://sede.rede. *gob.es). O prazo da primeira convocatoria dirixida ao segmento de empresas de entre 10 e 49 empregados manterase aberto ata o 15 de setembro.

Baixo a lema “cero papeis”, Rede.es deseñou un sistema de tramitación moi innovador que axiliza o proceso usando ferramentas de *robotización e intelixencia artificial, polo que se poderá solicitar a axuda sen achegar ningunha documentación, xa que será suficiente con que o empresario autorice a Rede.es a consultar de oficio os requisitos e obrigas requiridos para obter a condición de beneficiario.

As pemes do tamaño especificado que o solicitan poden acceder a bonos de axudas de 12.000€, cos que adquirir unha ou varias solucións de dixitalización como o deseño da súa páxina web, a xestión de redes sociais e comercio electrónico; xestión de clientes ou ciberseguridade, entre outras. O catálogo de solucións de dixitalización pódese consultar na web www.acelerapyme.es

O PROGRAMA KIT DIXITAL

O programa Kit Dixital está dotado cun orzamento de 3.067 millóns de euros, financiado pola Unión Europea a través dos fondos *NextGenerationEU, no marco do Plan de Recuperación, Transformación e *Resiliencia e ten o obxectivo de dixitalizar a pemes e autónomos de todos os sectores produtivos en todo o territorio nacional durante o próximos tres anos.

A primeira convocatoria dirixida ás pemes de entre 10 e 49 empregados contaba cun orzamento inicial de 500 millóns de euros, que foi ampliado a 600 millóns.

Ao longo deste exercicio lanzaranse outras convocatorias para empresas de entre 3 e 9 empregados, e unha terceira para *microempresas de menos de 3 empregados e autónomos.

As bases reguladoras para a concesión destas axudas directas do Kit Dixital poden consultarse aquí https:// *boe.es/ *boe/ dias/2021/12/30/ *pdfs/BOE-A-2021-21873.pdf Máis información: prensa@red.es