María Rivas avanza que ao redor dun centenar de axentes da Policía Nacional e da Garda Civil velarán pola seguridade durante a noite de San Xoán na Coruña

15/06/2022

A subdelegada do Goberno presidiu esta mañá a Xunta Local de Protección Civil do Concello da Coruña celebrada con motivo dos tradicionais festexos da noite do 23 de xuño

A subdelegada do Goberno na Coruña, María Rivas, presidiu esta mañá —acompañada polo concelleiro de Relacións Institucionais, Turismo e Seguridade Cidadá, Juan Ignacio *Borrego— a Xunta Local de Protección Civil do Concello da Coruña, celebrada para coordinar o operativo de seguridade dos festexos de San Xoán.

Tras dous anos sen fogueiras por mor da pandemia, Rivas explicou que o importante é garantir a seguridade nunha noite que se espera “especialmente multitudinaria”. Así, ao redor dun centenar de axentes da Garda Civil e da Policía Nacional levarán a cabo un operativo conxunto durante as tradicionais fogueiras da noite do 23 de xuño. A estes sumaranse os axentes da Policía Local.

A subdelegada confirmou que este dispositivo especial contará co traballo dos axentes do Servizo Marítimo da Garda Civil, co obxectivo de controlar o tráfico marítimo nas proximidades do lugar de celebración das fogueiras, impedir o baño nas zonas non autorizadas e auxiliar ás persoas que poidan atoparse en situación de perigo.

Pola súa banda, axentes da Policía Nacional e a Policía Local levarán a cabo o control das zonas de maior concentración de persoas para garantir a seguridade de todas e todos os asistentes.

Rivas confirmou ademais a autorización —por pedimento do propio Concello da Coruña— do uso de doce *videocámaras instaladas no centro de control móbil e ao longo do paseo marítimo de Riazor e Matadoiro durante a celebración desta festa. “Estes dispositivos permitirán reducir o risco de incidentes motivados pola proximidade, tanto do lume como da auga do mar, na zona en que se celebra o San Xoán”, afirmou a subdelegada.

“Sabemos que este ano a xente ten moitas ganas de celebrar o San Xoán tras dous anos de restricións, pero pedimos prudencia e colaboración para evitar incidencias”.