Isabel Rodríguez anuncia nuevas inversiones del Gobierno destinados a modernizar el ferrocarril para “saldar una deuda histórica con la provincia de Lugo”

Imaxe instalacións ferrocarril Ourense-Monforte

10/06/2022

A subdelegada destaca o importante impulso que dá o Ministerio de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana á mellora das comunicacións por ferrocarril na provincia de Lugo, cunha inxección económica de 545 millóns de euros

*Adif formalizou o contrato para investir 23,8 millóns de euros en obras de renovación da vía do tramo Ourense-Monforte de Lemos

A principios de mes adxudicou en 23 millóns de euros outro proxecto para mellorar infraestruturas no mesmo tramo

Sae a licitación, por importe de 2,1 millóns, a supresión de pasos a nivel no concello de Lugo

No norte da provincia, o Goberno avanza nas melloras do largo métrico coa licitación, por 24,2 millóns, da supresión do bloqueo telefónico

A subdelegada do Goberno en Lugo, Isabel Rodríguez, anunciou hoxe novos investimentos que ten en marcha o Ministerio de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana para executar distintas actuacións programadas por *Adif dirixidas á modernización do ferrocarril “atendendo así o compromiso decidido que asumiu este Goberno coa provincia, saldando unha débeda histórica e que se traduce nunha inxección económica de 545 millóns de euros para conectar a Lugo co AVE ”.

A subdelegada anunciou que *Adif xa formalizou o contrato, por importe de 23,8 millóns de euros, para executar obras correspondentes ao proxecto de renovación de vía do tramo Ourense-Monforte de Lemos e acaba de sacar a licitación, ademais, a execución de obras dos proxectos para a supresión de catro pasos a nivel da liña León-A Coruña que están situados no concello de Lugo. Neste caso, o valor estimado das obras é de 2,1 millóns de euros. Ambas as actuacións saen publicadas hoxe no Boletín Oficial do Estado.

Isabel Rodríguez destacou o importante impulso que está a dar o Ministerio de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana á mellora das comunicacións por ferrocarril na provincia de Lugo e lembrou que, a principios deste mes, *Adif adxudicou en 23 millóns de euros outro proxecto para a mellora da infraestrutura en máis de 10 km do tramo Ourense-Monforte de Lemos. Neste caso, o contrato comprende o tratamento de 8 túneles, 12 pontes, un terraplén e 25 desmontes entre os puntos quilométricos 9/0059 e 19/798 da liña Monforte de Lemos-Vigo (tramo Ourense-Monforte).

Rodríguez subliñou que o Goberno tamén actúa para mellorar o ferrocarril no norte da provincia, pois onte mesmo o BOE publicou a licitación, por importe de 24,2 millóns de euros,do proxecto para a supresión do bloqueo telefónico no tramo de Ortigueira a Ribadeo do ferrocarril de largo métrico.

RENOVACIÓN DE 46 QUILÓMETROS DE VÍA

A subdelegada resaltou que o contrato que acaba de formalizar *Adif, adxudicado en 28.875.777 euros, é para unha actuación de renovación de 46 quilómetros da vía. Suporá a renovación de distintos elementos como o *balasto e as travesas de formigón, ademais de substituír os desvíos por outros máis evolucionados e o carril existente por outro de mellores prestacións. Para executar estas obras, que teñen un prazo de execución de 23 meses, habilitará como base principal de provisión de materiais un punto no Porto Seco de Monforte de Lemos. Ademais haberá unha segunda zona de provisión, con *descarreiro de *balasto en Ourense e outros puntos de menos tamaño ao longo do percorrido.

PASOS A NIVEL

Rodríguez informou tamén de que as actuacións previstas por *Adif para a supresión e mellora da protección de pasos a nivel na provincia enmárcase nun proxecto que desenvolve en toda España coa finalidade de incrementar as condicións de seguridade das infraestruturas do transporte.