Emilio González destaca que a incorporación do *Concello da Rúa ao sistema *Viogen representa un paso decisivo para a protección das vítimas de violencia de xénero na localidade

09/06/2022

O subdelegado presidiu co alcalde da Rúa a xunta local de Seguridade onde se estableceron ademais os criterios técnicos que permitirán pór en marcha canto antes este acordo

Subliña a vontade de seguir ampliando o número de concellos da provincia con Policía Local integrados no sistema *Viogen

Avanza que A Pobra de Trives, Ribadavia e Allariz serán os próximos concellos da provincia cos que asinará o mesmo convenio que o rubricado hoxe na Rúa

O subdelegado do Goberno en Ourense, Emilio González e o alcalde da Rúa, Álvaro José Fernández, asinaron hoxe o convenio para a incorporación do Corpo da Policía Local deste *Concello ao Sistema de Seguimento Integral dos casos de Violencia de Xénero (*Viogen), do Ministerio do Interior. Ambos rubricaron este acordo no transcurso da reunión da Xunta Local de Seguridade da Rúa, na que ademais se concretaron os aspectos técnicos de colaboración e coordinación entre a Garda Civil e a Policía Local para garantir que esta adhesión se realice de forma eficiente e rápida.

Emilio González destacou que esta firma representa un paso decisivo na protección das vítimas de violencia de xénero no municipio. Informou que neste momento existen dous casos activos no Sistema *Viogen procedentes do *Concello da Rúa, cuxa atención se reforzará con este acordo.

O subdelegado reiterou a vontade de seguir traballando para incorporar a este sistema o maior número de concellos da provincia, coa condición de que dispoñan de corpo de Policía Local.

Neste sentido, Emilio González informou que a Subdelegación está a ultimar os traballos para asinar convenios similares ao da Rúa cos consistorios de Ribadavia, A Pobra de Trives e Allariz.

O Sistema *Viogen é un mecanismo policial de ámbito nacional que facilita a seguridade e protección das vítimas de violencia de xénero, mellora o seguimento das medidas de protección e prevén a comisión de actos delituosos relacionados con este tipo de violencia. Actúa como unha rede que permite o seguimento e protección de forma rápida, integral e efectiva das mulleres maltratadas, e dos seus fillos e fillas, en calquera parte do territorio nacional.

Coordinación policial na Rúa

A Xunta Local de Seguridade tamén avaliou os protocolos de colaboración existentes en materia de seguridade cidadá entre Garda Civil e Policía Local. O subdelegado e o alcalde felicitaron aos responsables locais de ambos os corpos pola coordinación que manteñen e que repercute positivamente na seguridade da cidadanía deste concello.