José Miñones traslada como prioridades do Goberno “garantir a seguridade, favorecer a circulación e axilizar a reconstrución” do viaduto da A-6

08/06/2022

“O máis importante é que non houbo ningunha vítima”, valora o delegado, que destaca a seguridade como “a prioridade número uno”

Traslada unha “mensaxe de tranquilidade” aos condutores e os veciños

O *Mitma tomou “todas as medidas necesarias para evitar maiores consecuencias e reducir as dificultades na circulación” na comunicación viaria entre Galicia e Castela

“As conexións de Galicia son prioritarias para este Goberno”

A investigación para analizar as causas do accidente está en marcha e xa comezaron os traballos para a reconstrución da vía

O delegado do Goberno en Galicia, José Miñones, informou esta mañá das actuacións do Goberno para garantir a seguridade, favorecer o tránsito e abordar a reconstrución do viaduto de Ou Castro, na autovía A-6, tras o accidente sen feridos producido o martes en sentido A Coruña ao seu paso pola provincia de Lugo. O delegado manifestou que o Ministerio de Transportes adoptou “todas as medidas necesarias para evitar maiores consecuencias e reducir as dificultades na circulación” na comunicación viaria entre Galicia e Castela e León. José Miñones compareceu ante os medios en Pedrafita do Cebreiro (Lugo) co director xeral de Estradas do Ministerio de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana (*Mitma), Javier Ferreiro; a subdelegada do Goberno en Lugo, Isabel Rodríguez; e o subdelegado en León, Faustino Sánchez. Previamente, realizou unha visita técnica para supervisar o estado da infraestrutura, na que  participaron tamén o alcalde de Pedrafita, José Luís Raposo; a alcaldesa de Veiga, María Luisa González; e o xefe de Demarcación de Estradas en Galicia, Anxo González, ademais do equipo técnico territorial do *Mitma.

José Miñones remarcou que “a prioridade número uno é garantir a seguridade”. Nese sentido, indicou que o paso permanecerá pechado en ambos os sentidos: tanto os carrís de entrada a Galicia, que xa estaban clausurados por traballos de reparación cando se produciu o esborralle, como os de saída, que non resultaron afectados. O delegado incidiu en que “o máis importante é que non houbo ningunha vítima” e comunicou que os técnicos están a revisar toda a estrutura para garantir a seguridade de todo o tramo. Nese sentido, trasladou “mensaxe de tranquilidade” aos usuarios da autovía e aos veciños e veciñas da zona.

Desvío pola *N-6
Para garantir a circulación entre Galicia e a meseta, o Goberno desviou o tráfico rodado pola estrada *N-6. O Executivo trasladou toda a información tanto á Xunta de Galicia como á Xunta de Castela e León, as dúas comunidades afectadas, coas que manterá comunicación fluída sobre este dispositivo.

*Paralelamente ás medidas de seguridade e de reordenación da circulación, o delegado indicou que o Goberno puxo marcha unha investigación para  analizar as causas do suceso. “Levará tempo e por iso pedimos tranquilidade e acougo, porque a prioridade é a seguridade”, afirmou. Así mesmo, informou de que leste mesmo mércores comezaron os traballos para a reconstrución da vía, de maneira que o tránsito poida restablecerse canto antes no viaduto con todas as garantías.
José Miñones destacou que “a conexión de Galicia co resto do país é prioritaria para este Goberno”, polo que o *Mitma porá todos os recursos necesarios recuperar o viaduto. Mentres tanto, o ministerio traballa “para buscar as mellores alternativas de comunicación que afecten o menos posible aos usuarios”, afirmou o delegado, que pediu paciencia e prudencia.

Finalmente, asegurou que tanto a Delegación do Goberno en Galicia como a Subdelegación do Goberno en Lugo quedan a disposición da sociedade para trasladar toda a información que se derive dos avances #referir# a a infraestrutura.