Emilio González avanza que o Ministerio do Interior estuda situar en Lobios unha residencia de verán para gardas civís e familias

08/06/2022

O subdelegado defende que Lobios dispón de condicións idóneas para esta instalación polos recursos naturais e turísticos que ofrece

Subliña que esta residencia repercutiría positivamente na dinamización social e económica da zona

Xa visitou as instalacións unha arquitecta da Dirección Xeral da Garda Civil para coñecer o estado do inmoble, onde se construirían sete apartamentos

O subdelegado do Goberno en Ourense, Emilio González avanza que o Ministerio do Interior contempla situar en Lobios unha residencia de verán para gardas civís e as súas familias. Emilio González visitou o acuartelamento desta localidade acompañado polo xefe da *Comandancia da Garda Civil na provincia, Rafael *Pinel, con quen analizou e valorou este proxecto, que requiriría un investimento de 400.000 euros.

Emilio González detallou que esta residencia se situaría nun dos pavillóns do acuartelamento, onde se habilitarían 7 apartamentos para o uso de gardas civís e das súas familias en períodos vacacionais. E explicou que  a arquitecta responsable da Dirección Xeral da Garda Civil xa estivo nas instalacións para comprobar o estado do inmoble. O acondicionamento contempla que un dos apartamentos estea adaptado para persoas con dificultades de mobilidade.

O subdelegado lembrou que Lobios ten todas as condicións para albergar este tipo de servizos, xa que ofrece moitos e variados recursos naturais e turísticos, aos que se unen a súa situación, na área de influencia de Portugal. Tamén precisou que estes proxectos repercuten positivamente nas economías locais e na proxección turística de concellos como o de Lobios, polo que reiterou que fará un seguimento do proxecto para que poida ser unha realidade canto antes.