María Rivas visita o aeroporto de Alvedro para supervisar as obras de renovación da pista adxudicadas por uns 11 millóns de euros

08/06/2022

As obras iniciáronse no mes de marzo e estarán concluídas no primeiro cuadrimestre de 2023

Contemplan catro actuacións: a rexeneración do pavimento da pista, a substitución do balizamento do campo de voos, a creación dunha plataforma intermedia para o xiro de aeronaves e a *nivelación da franxa da pista

A subdelegada do Goberno destaca que os investimentos do Estado no aeroporto da Coruña superan os 9 millóns de euros neste ano

A subdelegada do Goberno na Coruña, María Rivas, visitou esta mañá o Aeroporto de Alvedro para supervisar os investimentos do Estado nesta infraestrutura crave para Galicia e para a provincia. Fíxoo acompañada polo director do aeroporto, Jesús Campo, e a directora da área de Fomento, Ana Quintairos. Durante a visita, Rivas destacou o importante investimento de 10,99 millóns de euros nunha obra de renovación da pista do aeroporto.

Esta intervención permitirá, entre outros aspectos, renovar o pavimento da pista e o sistema de iluminación no campo de voos, ademais de executar unha plataforma intermedia para o xiro das aeronaves que permitirá aos avións aforrar percorrido pola pista. “Trátase pois dunha actuación que converterá ao aeroporto de Alvedro nun aeroporto máis eficiente e sustentable”, asegurou a subdelegada.

As obras iniciáronse o pasado mes de marzo e estarán concluídas no primeiro *cuadrimestre de 2023. Estes traballos están a realizarse no seu maior parte en horario nocturno. No entanto, como indican desde Aena, a rexeneración máis profunda do asfalto da pista en dous tramos obriga a peches continuos de 80 horas. Desta forma, o aeroporto interromperá a súa actividade durante catro fins de semana seguidos, empezando leste mesmo venres 10 de xuño.

“A creación e mellora das infraestruturas xoga un papel fundamental no desenvolvemento dos territorios, sendo un eixo fundamental na dinamización social e económica dos mesmos”, destacou Rivas durante a visita. “Este Goberno está a recuperar o tempo perdido e non dedicado anteriormente ao desenvolvemento das infraestruturas galegas, facendo realidade proxectos que contribuirán decisivamente ao crecemento da nosa provincia e xogarán un papel fundamental na recuperación económica”.

INVESTIMENTO NO AEROPORTO DE ALVEDRO

Os Orzamentos Xerais do Estado do ano 2022 recollen este compromiso do Goberno con Galicia e destinan ao sistema aeroportuario galego máis de 21 millóns de euros. En concreto, os orzamentos reservan 9,4 millóns de euros ao aeroporto coruñés.
Ademais, o pasado mes de setembro o Goberno aprobou o Plan de Investimentos para Galicia, que se recolle no Documento de Regulación Aeroportuaria e que se desenvolverá entre os anos 2022 e 2026. Un Plan que reserva a histórica cifra de 52,85 millóns de euros para o desenvolvemento das infraestruturas aeroportuarias na Comunidade Autónoma.

Doutra banda, co obxectivo de continuar avanzando nunhas infraestruturas máis competitivas e eficientes, o Goberno traballa tamén no Plan Director do Aeroporto de Alvedro. Un plan que funciona como unha guía de cara a onde se debe ir e que debuxa un horizonte cun tráfico anual superior ao millón e medio de viaxeiros e vinte mil operacións ao ano, cunha terminal con capacidade operativa para atender e xestionar 10 operacións á hora, fronte ás 6 actuais.

Un horizonte de tráfico, que segundo recolle este Plan, precisaría da ampliación da capacidade do campo de voos, da plataforma comercial e do edificio da terminal, entre outros aspectos. En total, este plan recolle un investimento estimado de 137 millóns de euros.

“Pese ao severo impacto que vén sufrindo o sector como consecuencia da crise de mobilidade sen precedentes ocasionada pola Covid-19, o transporte aéreo continuará sendo clave para afrontar unha recuperación sólida da nosa economía. Porque o futuro de Galicia e da Coruña pasa por unhas infraestruturas territoriais máis seguras, sustentables e conectadas”, afirmou Rivas durante a visita.