Isabel Rodríguez destaca el esfuerzo del Gobierno para reforzar personal en los centros penitenciarios con la convocatoria de más de 5.200 plazas desde 2018

Imaxe da subdelegada con persoal de prácticas *IIPP

06/06/2022

A subdelegada agradece a Institucións Penais que destine novos funcionarios a facer as prácticas en *Bonxe e Monterroso

Seis homes e dúas mulleres completarán a súa formación coas prácticas nos centros penais da provincia de Lugo

Rodríguez dálles a benvida, pídelles “entusiasmo e profesionalidade” e pon en valor o traballo dos funcionarios de prisións

A subdelegada do Goberno en Lugo, Isabel Rodríguez, deu a benvida hoxe o oito funcionarios en prácticas destinados á provincia de Lugo por Institucións Penais, aos que recibiu esta mañá na Subdelegación do Goberno, nun acto no que estivo acompañada polos directores dos centros penais de *Bonxe, José Ramón *Pernás, e de Monterroso, Félix Rodríguez.

Isabel Rodríguez agradeceu a Institucións Penais o envío do oito funcionarios que farán as súas prácticas nos dous centros penais da provincia, aos que desexou que este período no que completan a súa formación resulte moi frutífero. “A vosa incorporación é a demostración de que Institucións Penais está a traballar para o tan necesario reforzamento dos *planteis de persoal”, destacou a subdelegada.

Rodríguez puxo en valor o labor, non sempre recoñecida pola sociedade, que desempeñan os funcionarios de prisións e destacou o esforzo do Goberno en reforzar o persoal de Institucións Penais, coa convocatoria de máis de 5.200 prazas, 4.203 delas entre os anos 2018 e 2021 e outras 1.084 da oferta de emprego aprobada fai quince días polo Consello de Ministros. Explicou que co aumento do persoal nos centros penais trátase de que “poidades facer o voso traballo nas mellores condicións, o que redundará tamén nunha mellor atención aos internos e á súa reinserción social, que é o obxectivo final”.

A subdelegada desexoulles unha feliz estadía na provincia e pediulles que traballen “con entusiasmo e profesionalidade, sempre respectando a dignidade das persoas privadas de liberdade, e tamén sendo moi coidadosos no cumprimento dos protocolos de seguridade”.

Catro do oito funcionarios en prácticas foron destinados ao centro penal de *Bonxe e os outros catro ao de Monterroso. Son seis homes e dúas mulleres, con idades que oscilan entre os 25 e os 47 anos. Todos son galegos, cinco proceden da provincia de Lugo, dúas da de Ourense e un da provincia da Coruña.