Isabel Rodríguez informa de la licitación de la rehabilitación del puente de Áspera (Sarria) por importe de 230.000 euros

Imaxe da ponte de Áspera (Sarria)

04/06/2022

A subdelegada lembra que este proxecto é unha das melloras no Camiño de Santiago, ao seu paso pola provincia de Lugo, que financia o Goberno

O Ministerio de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana apoia o Camiño con investimentos por importe de 2,8 millóns de euros en actuacións nos concellos de Triacastela, Sarria, Paradela, *Portomarín, Palas de Rei, Monterroso e Pedrafita do Cebreiro

Rodríguez tamén informa de avances na tramitación do proxecto de *Adif para a supresión dun paso a nivel en Sarria

A subdelegada do Goberno en Lugo, Isabel Rodríguez, anunciou hoxe unha nova actuación que previu executar o Goberno no concello de Sarria, neste caso dentro das actuacións que financia o Ministerio de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana para a realización de melloras no Camiño de Santiago.

A subdelegada informou de que o Ministerio de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana acaba de sacar a licitación as obras de rehabilitación da ponte de Áspera e a súa contorna por un importe de 230.501 euros (IVE incluído) e cun prazo para a execución das obras de seis meses. O anuncio de licitación destas obras xa foi publicado no Boletín Oficial do Estado.

A rehabilitación da ponte de Áspera forma parte do programa de melloras no Camiño Francés que executa na provincia a Dirección Xeral de Axenda Urbana e Arquitectura cun investimento total de 2.867.684 euros. Ademais de Sarria, dentro deste programa inclúense tamén outras actuacións nos concellos de Triacastela, Paradela, *Portomarín, Monterroso, Palas de Rei e Pedrafita do Cebreiro.

O proxecto de rehabilitación da ponche e a súa contorna inclúe, entre outras accións, a eliminación da vexetación invasiva que provoca o desprendemento de pezas orixinais da edificación, a consolidación estrutural de fábrica e bóvedas, a recuperación de pezas perdidas e a mellora do acceso á ponte.

ADIF AVANZA NA SUPRESIÓN DUN PASO A NIVEL

Por outra banda, a subdelegada anunciou que  *Adif ten en tramitación o proxecto para a supresión dun paso a nivel en Sarria, situado no  *pk 394/849 da liña Palencia-A Coruña. Este xoves publicouse no BOE o anuncio polo que se somete a exposición pública o proxecto para efectos de expropiacións.

As alegacións poden presentarse desde onte e durante un prazo de quince días hábiles. A documentación pode examinarse na Subdelegación do Goberno en Lugo, no Concello de Sarria, na Subdirección de Pasos a Nivel e Instalacións de Protección e Seguridade e no apartado de Información Pública do Portal de Transparencia da web de ADIF (www.adif.es).