Isabel Rodríguez anima a los escolares que recibieron formación de la Policía Nacional a hacer un uso responsable de internet

Imaxe subdelegada entrega carnés *ciberexpertos

03/06/2022

A subdelegada participa na entrega de 50 carnés de *ciberexpertos a alumnos do *CPR *Salesianos-Divina Pastora

A formación preventiva sobre os riscos no uso de internet e das redes sociais, que imparte a Policía Nacional, chegou este curso a 200 escolares de seis centros educativos do concello de Lugo

A subdelegada do Goberno en Lugo, Isabel Rodríguez, animou aos escolares que recibiron leste curso formación da Policía Nacional en materia de ciberseguridade a facer sempre un uso responsable de internet e tamén lles pediu que difundan os coñecementos adquiridos sobre os perigos do mal uso das novas tecnoloxías e as redes sociais entre os seus amigos e familiares. A subdelegada fixo entrega hoxe dos carnés de *ciberexpert@ a 50 alumnos de 6º curso de educación primaria do *CPR *Salesianos-Divina Pastora, de Lugo, que asistiron as charlas impartidas polo delegado de Participación Cidadá da Policía Nacional Rubén Darío Veiga.

Isabel Rodríguez felicitou a todos os nenos e nenas que hoxe recibiron os carnés de ciberexpert@s e tamén incidiu na importancia de concienciar aos menores sobre a necesidade de facer un uso seguro de internet e das redes sociais, e de protexer sempre a súa privacidade. Neste sentido, a subdelegada fixo fincapé na importancia de que nenos e adolescentes reciban formación sobre como deben navegar de maneira segura e responsable en internet.

A subdelegada explicou que tanto a Policía Nacional como a Garda Civil están a facer un gran labor educativo nesta materia ofrecendo charlas nos centros educativos da provincia. Un deses programas de formación é do programa *Ciberexpert@, que imparte a Policía Nacional a alumnos de 6º de primaria, con charlas en varias xornadas. Durante este curso, só no concello de Lugo, foron *orredor de 200 os escolares de seis centros escolares que participaron nesta actividade. Concretamente, esta formación chegou a alumnos do CEIP Manuel Mallo Mallo (Nadela), o CEIP Sacro Corazón, o *CPR A Milagrosa, o CEIP de Albeiros, o CEIP Quiroga Ballesteros e o *CPR *Salesianos-Divina Pastora.

Os escolares recibiron formación en materia de identidade dixital, *netiqueta, redes sociais, *suplantación de identidade, *ciberacoso, *sexting, *grooming e *tecnoadicións, entre outras. Co desenvolvemento deste programa, a Policía Nacional trata de sensibilizar e formar aos menores co obxectivo de minimizar os riscos que poden atopar no uso cotián do TIC. Tamén se pretende familiarizar aos menores e ao seu contorno educativo e familiar no uso de ferramentas para unha navegación máis segura e capacitar aos escolares no uso seguro das redes sociais.