José Miñones avanza que o Goberno compromete outros 50 millóns de euros de investimento ata 2023 para “transformar o sector turístico de Galicia”

José Miñones avanza que o Goberno compromete outros  50 millóns de euros de investimento ata 2023 para “transformar o sector turístico de Galicia”

03/06/2022

Con esta nova achega, o Goberno destinaría ao sector turístico de Galicia 140 millóns de euros en catro anos

O delegado subliña a aposta polo Camiño de Santiago e o Xacobeo como un produto turístico único que ten ao Executivo como “primeiro peregrino”

Destaca o compromiso do Ministerio de Industria, encabezado polo seu titular, Reyes *Maroto e polo Secretario de Estado de Turismo, Fernando Valdés, na conformación dun sector máis *resiliente e sustentable

Sinala que “ao facer o Camiño de Santiago faise Europa” e refórzanse os alicerces, o espírito e a esencia que conforman o ideal europeo

O delegado do Goberno en Galicia, José Miñones, avanzou hoxe que o compromiso do Goberno coa transformación do sector turístico de Galicia sumará este ano e o próximo 50 millóns de euros, co que alcanzaría a cifra de 140 millóns de euros investidos na comunidade en só catro anos. José Miñones detallou estas achegas, que se orientan cara a un turismo sustentable e adaptado ás novas demandas, no acto de apertura da conferencia do Comité Europeo das Rexións “Un modelo distinto de turismo en Europa: o Camiño de Santiago – Peregrinación, turismo e paisaxes naturais”.

Neste foro, José Miñones reiterou que o Goberno entende o Camiño de Santiago e o Xacobeo como “un produto turístico único”, e por iso intensificou o seu apoio nestes dous anos cun Plan Nacional de Turismo específico, investimentos na mellora da ruta, medios de seguridade cidadá e acordos institucionais, como a reunión do Real Padroado de Santiago o pasado ano. “Gústanos dicir que o Goberno de España é o primeiro peregrino porque desde o principio estamos no Camiño”, afirmou, e agradeceu o compromiso da ministra de Industria, Turismo e Comercio, Reyes *Maroto, e do secretario de Estado de Turismo, Fernando Valdés.

José Miñones explicou que o Goberno destinou máis de 90 millóns de euros nos dous últimos anos para a modernización e promoción do turismo en Galicia, “dous anos crave, xusto despois da pandemia e no momento preciso da recuperación do turismo”. Esta cantidade resulta de sumar os investimentos estatais nos Plans de Sustentabilidade Turística en Destino; o Plan Xacobeo e o Plan de Rehabilitación de Patrimonio para Uso Turístico.

“Imos seguir con este nivel de compromiso”, asegurou o delegado, “sumando 50 millóns de euros máis entre este ano 2022 e o próximo 2023 ata alcanzar 140 millóns de euros en catro anos”. Estes investimentos forman parte do proxecto para modernizar e transformar o conxunto do sector turístico nacional que se enmarcan no Plan de Recuperación, Transformación e *Resiliencia do Goberno.

O Camiño de Santiago, ideal de Europa

O delegado subliñou na súa intervención que hoxe cobra máis valor a visión do Camiño de Santiago como metáfora da construción de Europa. Neste sentido, afirmou que “apoiar o Camiño é reforzar os alicerces que manteñen viva a idea, o espírito e a esencia do que é Europa”.