A Xunta Local de Seguridade da Pobra acorda impulsar a Mesa de Coordinación Institucional contra a Violencia de Xénero neste Concello

02/06/2022

Tamén avanza nos trámites para incorporar o Concello da Pobra ao sistema *Viogen de seguimento dos casos de violencia de xénero e protección das vítimas

María Rivas destaca que as infraccións penais na Pobra descenderon un 23% no que vai de ano

A subdelegada e o alcalde coinciden na importancia de continuar na actual liña de traballo, que vén marcada pola boa colaboración entre Garda Civil e Policía Local

A Xunta Local de Seguridade do Concello da Pobra do Caramiñal acordou hoxe impulsar a constitución da Mesa de Coordinación Institucional contra a Violencia de Xénero neste municipio. Así o anunciaron a subdelegada do Goberno, María Rivas, e o alcalde da Pobra, Xosé Lois Piñeiro, que *copresiediron esta mañá a reunión do principal órgano de cooperación policial do Concello.

Esta Mesa, que se constituirá proximamente, pois conta coa aprobación do Pleno do Concello, é unha ferramenta operativa na que están representados todos os ámbitos municipais, e outros, implicados, directa ou indirectamente, na loita contra a violencia de xénero co obxecto de procurar unha maior eficiencia na prevención desta secuela.

Tamén en relación coa violencia de xénero, a Xunta Local avanzou nos trámites para a incorporación efectiva do Concello da Pobra e do seu Policía Local ao Sistema *Viogen de *seguimento de casos de violencia de xénero do Ministerio do Interior. Esta incorporación permitirá ao corpo policial local participar do *seguemento e da protección das vítimas da violencia machista que residan no Concello, mellorando a calidade desta protección.

Bos datos de seguridade

A Xunta Local constatou como a colaboración entre a Policía Local e a Garda Civil permite consolidar na Pobra do Caramiñal a mellora das cifras de seguridade. María Rivas explicou que, segundo os datos analizados na Xunta, a taxa de criminalidade da Pobra *descense en paralelo á baixada de todas as *tipoloxias de infraccións penais.

Entre os datos destacados está un importante descenso das infraccións penais, dun 23%. Os delitos graves baixaron un 18% mentres que os delitos leves descenderon un 27% na comparación entre o que vai deste ano e o mesmo período de 2021.

María Rivas agradeceu a boa cooperación entre as forzas de seguridade na Pobra do Caramiñal, destacable en ámbitos cruciais como a loita fronte á violencia machista. A subdelegada e o alcalde coincidiron na importancia de continuar na actual liña de traballo para consolidar estes indicadores.