José Miñones destaca as obras para converter *As *Pías no gran bulevar de Ferrol como “o espello no que se van a mirar cidades de toda España” para a súa transformación urbana

01/06/2022

O delegado sinala á avenida das *Pías como “o quilómetro cero da estratexia de humanizacións que impulsa o Plan de Recuperación” por ser a primeira e con maior investimento de toda España

A obra de transformación da principal entrada a Ferrol conta cun investimento de 10,6 millóns do Plan de Recuperación a través do *Mitma

O tramo de conexión entre *Caranza e Ou *Bertón está orzado en 5,4 millóns e ten un prazo de execución de 29 meses

A obra en curso servirá para “facer cidade” e integrar os barrios de *Caranza, Esteiro, Ultramar e O *Bertón cunha mobilidade máis sustentable

O delegado do Goberno en Galicia, José Miñones, destacou esta mañá as obras para converter a avenida de *As *Pías no gran bulevar de Ferrol como “o espello no que se van a mirar cidades de toda España” para acometer os seus procesos de transformación urbana.

O delegado presidiu o acto de inicio dos traballos na conexión entre *Caranza e Ou *Bertón e celebrou que “esta obra marca o quilómetro cero da estratexia de humanizacións que impulsa o Plan de Recuperación, Transformación e *Resiliencia do Goberno”,  posto que é a primeira humanización e a máis importante das previstas en todo o país. José Miñones presidiu o acto de arranque dos traballos, acompañado polo alcalde Ferrol, Ángel Mato, e o presidente da Deputación provincial da Coruña, Valentín González Formoso. Tamén asistiu a subdelegada do Goberno na Coruña, María Rivas.

A transformación da avenida de *As *Pías nun bulevar conta cun investimento de 10,6 millóns de euros do Plan de Recuperación,  a través do Ministerio de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana (*Mitma).  “É o maior investimento en materia de Axenda Urbana que se vai a facer en España e facémolo aquí, en Ferrol”, subliñou o delegado, quen recoñeceu “o compromiso, o traballo e toda a colaboración” do alcalde para posibilitar esta actuación.

A humanización da avenida de *As *Pías acometerase en dous tramos: a conexión da estrada coa rúa *Caranza (do punto quilométrico 0+000 ao 0+600 da FE-14) e a conexión de *Caranza con Ou *Bertón (do 0+600 ao 1+100). O primeiro tramo será adxudicado proximamente, mentres que  o segundo entra xa en execución cun investimento de 5,4 millóns e un prazo de 29 meses. “En cuestión de dous anos e medio a veciñanza de Ferrol poderá gozar dun novo espazo de entrada á cidade, máis habitable e cohesionado”, celebrou José Miñones.

O delegado lembrou que o Plan de Recuperación do Goberno destina 105 millóns de euros dos fondos *Nex *tGeneration á execución de obras da Dirección Xeral de Estradas para impulsar unha mobilidade sustentable e activa nas contornas urbanas. De todas elas, a de Ferrol é a principal. “Este é un exemplo de que o Plan de Recuperación do Goberno está a chegar á cidadanía, chega á súa rúa e á porta da súa casa, e chega aos *concellos”, manifestou.

Unha obra para facer cidade

O delegado puxo en valor que as obras en curso no tramo entre *Caranza e Ou *Bertón permitirán “coser a trama urbana de Ferrol para eliminar as barreiras entre os barrios de *Caranza, Esteiro, Ultramar e Ou *Bertón”. A creación deste gran bulevar en *As *Pías forma parte do compromiso do Goberno para mellorar a calidade de vida da cidadanía de Ferrol. “Queremos facer cidade. En pouco tempo veremos como gañan espazo os peóns e as bicicletas, como a veciñanza goza de novas áreas de lecer e como esta estrada se converte nunha vía urbana máis amable e máis segura”, afirmou.

O delegado mostrouse consciente de que a de *As *Pías era unha obra moi esperada polos habitantes de Ferrol e celebrou que, grazas ao compromiso do Goberno e do Concello, “chegou o momento de pór unha vez máis a Ferrol no centro do mapa”. Nese sentido, José Miñones lembrou que hai menos de dous meses o presidente do Goberno, Pedro Sánchez, presidía en *Navantia o inicio da construción da primeira fragata do programa *F-110, que supón unha inxección histórica de 4.320 millóns na economía da comarca e a creación de 9.000 empregos de calidade, e que, en global, o Goberno está *inviertiendo ao redor de 5.000 millóns de euros en Ferrol. “Estamos a reiniciar Ferrol nun traballo conxunto entre o Goberno de Pedro Sánchez e o Goberno municipal de Ángel Mato”, valorou José Miñones.