José Miñones anuncia que o Goberno xa aprobou o 90% dos pagos a gasolineiras de Galicia para cubrir a rebaixa do combustible que protexe a economía da cidadanía

31/05/2022

O Goberno acordou xa o pago do 94% dos pedimentos na provincia de Pontevedra, o 90% en Ourense, o 89% en Lugo e o 83% na Coruña

O delegado agradece a colaboración ao sector e bríndalle solucións financeiras para garantir a liquidez e axudas directas para a dixitalización

Confía en que a Xunta faga efectivas as liñas de financiamento que anunciou, que “poderán ser compatibles con todos os mecanismos que xa está a ofrecer de forma efectiva o Goberno”

O delegado do Goberno en Galicia, José Miñones, anuncia que xa está aprobado en torno ao 90% dos pagos ás gasolineiras galegas para satisfacer a bonificación de 20 céntimos por litro de combustible que o Executivo activou para protexer á cidadanía e preservar a senda de crecemento e creación de emprego fronte ao impacto da guerra en Ucraína. José Miñones recibiu á directiva da Federación Galega de Estacións de Servizo (*Fegaes) para escoitar as súas demandas e para trasladarlle que o Goberno xa aboou a maior parte dos pagos e que os restantes están en tramitación. O delegado transmitiulle ao colectivo o seu agradecemento pola colaboración e a tranquilidade de que os pagos se están satisfacendo. As porcentaxes de pagos comprometidos ás gasolineiras de Galicia son superiores ás do conxunto de España. Por provincias, o Goberno acordou xa o pago do 94% dos pedimentos na provincia de Pontevedra, o 90% en Ourense, o 89% en Lugo e o 83% na Coruña.

O delegado abordou cos empresarios das gasolineiras as posibilidades de financiamento que ofrece o Instituto de Crédito Oficial (*ICO) para garantir a liquidez, especialmente no caso das estacións de servizo máis pequenas.

José Miñones tendeu a man ao colectivo para manter un diálogo fluído e frutífero que reverta no beneficio do conxunto da cidadanía. No tocante ao financiamento, José Miñones remarcou a utilidade das solucións financeiras que ofrece o *ICO, que permiten salvagardar a liquidez das empresas. Nese sentido, o delegado aludiu ás medidas complementarias anunciadas pola comunidade autónoma a mediados de abril, pero que aínda non están dispoñibles para os empresarios. “Confiamos en que a Xunta faga efectivas canto antes esas liñas de financiamento que anunciou, que en calquera caso poderán ser compatibles con todos os mecanismos que xa está a ofrecer de forma efectiva o Goberno”, afirmou.

Máis aló da parte financeira, o delegado puxo de relevo a importancia de que as gasolineiras formen parte do proceso de dixitalización da economía que impulsa o Goberno de España mediante o Plan de Recuperación, Transformación e *Resiliencia para facer máis competitivo o tecido empresarial do país. Neste sentido, o delegado destacou que as estacións de servizo xestionadas por pequenas empresas teñen dereito á axuda do Goberno do programa Kit Dixital para sufragar a súa dixitalización.